خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) از سوی آیت‌الله مکارم شیرازی در مسجد اعظم قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۸۲۶
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که از سوی آیت‌الله مکارم شیرازی در مسجد اعظم قم برگزار شد، که در این مراسم علاوه بر حضور این مرجع تقلید، آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورای عالی حوزه های علمیه، اعضای جامعه مدرسین، اعضای خبرگان رهبری، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، علما، اساتید، طلاب، مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد استاد حوزه علمیه قم در این مراسم با بیان اینکه داعش ساخته دست آمریکا است، ابراز کرد: غربی ها در محاسبات خود به این نتیجه رسیده بودند که با وجود داعش کار منطقه اسلامی تمام است اما رزمندگان اسلام نقشه های دشمنان را درهم پیچیده و آنها را ناکام گذاشتند.

وی افزود: نظام اسلامی در این حوادث قاطعیت از خود نشان دهد و رحمت و گذشت کافیست، این تروریست های ناجوانمرد جای ترحم برای خود باقی نگذاشته اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد با بیان اینکه جان مسلمان مهم است، خاطرنشان کرد: برای همه مشخص شده است که عده ای برای ترور و بهم ریختن آرامش کشور پول گرفته اند، لذا نظام با قاطعیت با تروریست ها برخورد کند.

استاد حوزه علمیه با بیان روایتی از امام صادق(ع) تصریح کرد: اسلام اجازه ترور نمی دهد و امام صادق (ع) رسماً از این کار نهی کرده اند و خدای متعال ترور کنندگان را رها نمی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد در پایان این مراسم با اشاره به اینکه انسان با وجدان دست به ترور نمی زند، عنوان کرد: اگرچه اسلام دین رحمت و عفو و گذشت است اما نسبت به ظالمین و قصاص آنها کوتاه نمی آید.

گفتنی است، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) نیز در این مراسم حضور داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها