همزمان با هفته بسیج دانش آموزی:

گشایش نمایشگاه عكس و پوستر با عنوان سواد رسانه ای در اردل

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، نمایشگاه عكس و پوستر با عنوان (سواد رسانه ای ) با حضور مسئولین شهرستان در کانون شهدای شهر اردل برپا شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۱۵۴
|
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی نمایشگاه عكس و پوستر با عنوان (سواد رسانه ای ) و با هدف اگاهی بخشیدن به دانش آموزان در زمینه استفاده از شبكه های مجازی و خطرات آن با حضور مسئولین شهرستان در کانون شهدای شهر اردل برپا شده است.

سید عقیل موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل در حاشیه  افتتاح این نمایشگاه، گفت: شبکه های ضد اجتماعی، اثرات فضای مجازی بر سبک زندگی، حفظ امنیت و حریم خصوص کودکان در شبکه های اجتماعی، معرفی ابزارهای فیلترینگ خانگی برای نظارت بیشتر والدین بر فرزندان، حضور در شبکه های اجتماعی در ایران و جهان، خطرهای اعتیاد به شبکه های اجتماعی، اخلاق انتشار محتوا و... از جمله موضوعات این پوسترهای نمایشگاهی بود.

موسوی افزود: همچنین طرح های گرافیکی با موضوع طلاق، تله گرام، شایعه رو لایک نکن، نگذاریم فضای مجازی دنیای حقیقی را خراب کند، اسیر نشویم، گرفتار تله های مجازی نشویم،  مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

وی بیان کرد: این نمایشگاه به همت بسیج دانش آموزی حضرت علی اصغر(علیه السلام) و معاونت فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل به مدت یک هفته در کانون شهدا برپا شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار