مسئول سازمان بسیج اصناف مطرح کرد؛

جنگ جهانی رسانه‌ای وسیع استکبار علیه ایران در فتنه اخیر

حسن‌پورگفت: همه استکبار در فتنه اخیر جمع شدند و جنگ جهانی رسانه‌ای وسیعی را علیه ایران بوجود آوردند به نحوی که ذهن برخی انقلابیون هم مخشوش شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۴۹۱
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامرضا حسن‌پور، مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در آیین گرامی‌داشت هفتم شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و تجلیل از کاسبان امین که در حرم امام‌زاده صالح برگزار شد، اظهار داشت: از ابتلای شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی تاکنون ۱۴ نبرد با آمریکا و ایادی آن داشتیم که شاید سخت‌ترین آن در سال ۱۳۶۰ و آن هم مربوط به درگیری با منافقین بود، اما در این فضای ملتهب مردم در برابر منافقین ایستادگی کردند تا اینکه بساط منافقین را از کشورمان برچیدند.

حسن پور افزود: اصناف در دوران دفاع مقدس ۱۱ هزار شهید دادند و حتی در مقابله با فتنه داعش که آمریکایی‌ها رسما اعلام کردند آن را ایجاد کردند، شهدای بسیاری را تقدیم کردند.

جنگ جهانی رسانه‌ای وسیع استکبار علیه ایران در فتنه اخیر

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان ادامه داد: همه استکبار در فتنه اخیر جمع شدند و جنگ جهانی رسانه‌ای وسیعی را علیه ایران بوجود آوردند به نحوی که ذهن برخی انقلابیون هم مخشوش شد؛ این فتنه‌ای بود که اغتشاشگران در آن دستور داشتند کشته سازی کنند تا کشورمان دچار جنگ داخلی و سوری سازی شود، اما بواسطه همراهی مردم و اصناف به نتیجه نرسید هر چند اصناف در این رابطه خیلی متضرر شدند.

این مقام مسئول درپایان خاطر نشان کرد: هیچ کجای کشور اصناف و بازاریان با این اغتشاشگران همراهی نکردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار