جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان:

شهدا حافظان انقلاب و نظام هستند

همدان-جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه شهدا حافظان انقلاب و نظام و صاحبان اصلی این نظام هستند، گفت: خداوند بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند، شهدا انسان‌هایی خاص بودند.
کد خبر: ۹۴۶۵۷۱۷
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اکبر یونسی در دیدار با خانواده شهیدان «تقی و نقی نوری» که به همت حوزه حضرت فاطمه (س) برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مادر و همسر شهیدان نوری اظهار کرد: این خانواده شهید در جبهه مقاومت، تهیه بسته معیشتی و جهیزیه نقش اصلی داشتند و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه ما هرچه داریم از شهدا داریم، گفت: امنیتی که در جامعه حاکم است از برکت خون همین شهدای گرانقدر است و فتنه‌هایی که اخیرا در جامعه به وجود آمد با توسل به شهدا خاموش شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: در میدان فتنه، ما کار سخت افزاری انجام می‌دادیم ولی جوابی نمی‌گرفتیم وقتی به شهدا توسل می‌کردیم کار ما راحت‌تر انجام می‌شد.

وی افزود: اتفاقاتی که در جامعه افتاد بسیار باعث ناراحتی بود و بعد از ۴۳ سال متوجه شدیم همین شهدا بودندکه حافظ کشور و ملت هستند.

یونسی در ادامه ضمن گرامیداشت شهادت زائر همدانی حرم شاهچراغ (ع) گفت: شهید مرادی، شهیدی کشاورز و روستایی بود و هیچ زاویه‌ایی با نظام نداشت و بی‌گناه شهید شد.

وی با بیان اینکه شهدا حافظان انقلاب و نظام و صاحبان اصلی این نظام هستند، خاطرنشان کرد: خداوند بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند، شهدا انسان‌هایی خاص بودند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: تاز مانی که نظام و انقلاب است مبارزه و شهادت ادامه دارد و برای نیروهای انقلابی راحتی وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار