بیانیه سازمان بسیج طلاب یزد:

آمریکا، مظهر و نماد استکبار است/حضور پرشکوه دانشجویان ودانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان

در این بیانیه آمده است: امروز انقلاب اسلامی با همه تحریم‌های ظالمانه غرب در حال رشد و شکوفایی است و نظام سلطه به سرکردگی آمریکا، در حال افول و انحطاط است.
کد خبر: ۹۴۶۵۷۷۸
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر در سالروز ۱۳ آبان ماه و روز مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد. 

متن بیانیه :

بسم الله الرحمن الرحیم
" یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ جَاهِدِ الْکُفَّارَ وَالْمُنَافِقِینَ وَاغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِیرُ"؛ اى پیامبر، با کافران و منافقان جهاد کن و بر آنان سخت بگیر، و جایگاهشان دوزخ است، و چه بد سرانجامى است» (آیه ۷۳ سوره توبه)
سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار و نظام سلطه است.
امروز؛ آمریکا، مظهر و نماد استکبار است.
دولت مستکبر آمریکاتا قبل از وقوع انقلاب اسلامی ایران، در هر منازعه‌ای که پیش می‌آمد پیروز میدان بود و با تولد انقلاب اسلامی ایران که بر آمده از حقیقت قرآن، سنت و الهام گرفته از مکتب حسینی بود، برای اولین بار طعم تلخ شکست و تحقیر را در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ به دولت مستکبر آمریکا چشاند و از آن روز به بعد این دولت مستکبر وایادیش در همه میادین درگیری با انقلاب اسلامی شکست خورد.
امروز انقلاب اسلامی با همه تحریم‌های ظالمانه غرب در حال رشد و شکوفایی است و نظام سلطه به سرکردگی آمریکا، در حال افول و انحطاط است.
ما طلاب، روحانیون و اساتید بسیجی استان یزد، ضمن گرامی داشت روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همه اقشار به ویژه دانش آموزان و دانشجویان را به حضور باشکوه در این راهپیمایی، دعوت نموده و نکاتی را متذکر می‌شویم:
۱. همان گونه که رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی فرمودند: آمریکای امروز با آمریکای دیروز هیچ تفاوتی ندارد و ماهیت استکباری آمریکا تغییر نکرده است.
۲. امروز نظام حاکم بر آمریکا، نماد همه زشتی‌های سیاسی، اخلاقی، حقوقی و بشری است که مبارزه با آن وظیفه هر انسان آزاده و با شرف است.
۳. از همه مسئولین می‌خواهیم که با ایجاد شبکه ملی اینترنت و تقویت رسانه ملی، به دیکتاتوری نطام سلطه بر فضای مجازی پایان دهند.
۴. از همه مسؤلین فکری و فرهنگی کشور می‌خواهیم که با گماردن مدیران انقلابی بر مصادر امور فرهنگی و فکری به ویژه در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و سایر مراکز فرهنگی، فرصت جهاد تبیین را برای فرهیختگان فکری و فرهنگی جبهه انقلاب فراهم کنند تا زمینه نفوذ و تسلط بیگانگان بر نوجوانان و جوانان از بین برود.
۵. از همه اندیشمندان، علما و نخبگان می‌خواهیم که در جهت تحقق "نظم نوین جهانی"، بر اساس خطوط اصلی معین شده از سوی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) تلاش کنند و راهکار‌های تعجیل و تسهیل این مهم را بررسی کنند.
۶. ملت، دولت و نخبگان باید با هم افزایی جهادی، تمام سعی و تلاش خویش را مصروف حل مشکلات کشور و عبور از چالش‌ها قرار دهند تا مسیر تحقق" تمدن اسلامی" هموار شود.
۷. ما ضمن قدردانی، حمایت قاطع خویش را از نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیج مردمی، اعلام می‌داریم و هر گونه تضعیف و اهانت به این عزیزان را خیانت به کشور، امنیت و ملت می‌دانیم.
۸. ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده‌های شهدای امنیت و حادثه تروریستی حضرت احمد ابن موسی از مقامات قضایی و امنیتی می‌خواهیم که اشد مجازات را در حق آشوبگران و دست‌های آتش افروز، اعمال کنند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار