حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار  در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه علویه خواهران رشتخوار گفت: حوزه علمیه علویه رشتخوار تنها حوزه ای که دارای جغرافیای بسیار وسیعی است، که در تمام برنامه های ملی و مذهبی پای کار است.
کد خبر: ۹۴۶۵۸۷۶
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار  در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه علویه خواهران رشتخوار گفت: حوزه علمیه علویه رشتخوار تنها حوزه ای که دارای جغرافیای بسیار وسیعی است، که در تمام برنامه های ملی و مذهبی پای کار است.

 

وی در ادامه در رابطه با برنامه ریزی صورت گرفته در راه اندازی حوزه علمیه خواهران در رشتخوار گفت: برای ساخت این مجموعه بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شد که با همکاری گروه های جهادی به صورت شبانه روزی تلاش شد تا حوزه علمیه علویه راه اندازی شود.

 

امام جمعه رشتخوار در ادامه تصریح کرد: شرایط امروز کشور نیازمند جهاد تبیین است، جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است، اگر جهاد تببین به درستی تبیین شود واقعا هر کسی این مطالب را بشنوند، باعث قانع شدن آنها می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به ترس دشمن از پیشرفت ایران در حوزه های گوناگون بیان داشت: امروز دشمن از ایران قوی و ازاینکه ایران حرفی برای گفتن دارد می ترسد، اگر مرگ مهسا امینی نبود، قطعا دشنن به دنبال بهانه ای دیگر برای ایجاد اشوب می بود.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز باید همه ما انقلابی باشیم و انقلابی عمل کنیم، اذعان داشت: باید ما امروز به وظیفه خود عمل کنیم و در هر موضوعی برای جامعه بصیرت افزایی کنیم، اگر امروز یک حوزه پویا و فعال داریم که پاسخگوی شبهات مردم است، بخاطر این است که دو بال تقوا و علم را همیشه همراه خود داشتند.

 

در این مراسم از زحمات ۳ ساله سرکار خانم زارعی مدیر پیشین حوزه علویه رشتخوار تقدیر شد.

 

همچنین در این مراسم طی حکمی سرکار خانم باغبان به عنوان مدیر جدید حوزه علویه رشتخوار معرفی شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها