خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اختلافات قومی و مذهبی یکی از مهم ترین حربه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به شمار می رود.
کد خبر: ۹۴۶۶۶۴۲
|
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان در محل انس و مودت کانون وابستگان سپاه که در نقده برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک به ۵۱ روز است که دشمنان می خواهند کشور را در ناآرامی و اغتشاش فرو ببرند که این موضوع در قالب راهبرد استراتژی غرب تجزیه و تحلیل می شود.
وی ادامه داد: " مشکل درست کن، واکنش نشان بده، بحران درست کن و راه حل ارائه بکن"، راهبرد استراتژیست های غربی است.
فرمانده سپاه شهدای استان اضافه کرد: آنچه جامعه ما را تهدید می کند، آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی باشد، بلکه تهدید کاهش جمعیت جوان، است که به واسطه حماقت برخی مسئولین در گذشته آسیب فراوانی به ما می زند، ما سال ۱۳۶۳ یا ۱۳۶۴ شعار فرزند کمتر زندگی بهتر را شاهد بودیم که یکی از ایده های خبیثانه رژیم گذشته بود که برخی از مسئولین نیز آن را تکرار کردند و می خواستند یکی از مولفه های قدرت که جمعیت است، از ما بگیرند.
وی با بیان اینکه رزمندگان نقده ای در دفاع مقدس تلاش و جانفشانی زیاده کرده اند، گفت: پیشکسوتان بزرگترین سرمایه های نظام اسلامی هستند، چرا که در راه دفاع از انقلاب و کشور ریش خود را سفید کرده اند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: هیچ کس اعم از سیاسیون و غیره نمی تواند اوج ایثار، تلاش و رشادت های پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را درک کند، به طوری که فقط مقام معظم رهبری توانستند میزان اهمیت جهاد شما را دریابند.
وی گفت: در طول تاریخ گروهک ها و دشمنان زیادی به عرصه آمدند تا شرف و حیثیت ما را زیر چکمه های خود لگدمال کنند، اما رزمندگان با تمام توان ایستادگی کردند و کارهای بزرگ کردند و این مجاهدت ها نزد خداوند متعال محفوظ بوده و ثبت شده است.
شهسواری به راه انداختن درگیری های قومیتی و ایجاد اختلاف بین پیروان مذاهب را حربه دشمنان نظام و انقلاب برای شکستن اتحاد ملت دانست و گفت: تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی همچنین جنگ ۸ ساله حربه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب بود، اکنون نیز به جنگ احزاب روی آورده و درصدد تجمیع اضداد بوده و دشمنان انقلاب را با هم متحد می کند.
وی خاطرنشان کرد: اگر به حول قوه الهی از جنگ احزاب نیز با سربلندی عبور کنیم، دشمن حربه دیگری برای ضربه زدن به انقلاب نخواهد داشت و شکست ذلیلانه ای خواهد خورد.
وی حفظ وحدت را لازمه موفقیت در برهه حساس کنونی دانست و گفت: ما نباید اجازه دهیم شکاف قومیتی و مذهبی در جامعه ایجاد شود، چون خواست دشمن تقسیم کشور به هفت تکه است، تفرق مهم ترین دسیسه دشمن است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به قدرت رسانه ای غرب اشاره کرد و گفت: مخالف فضای مجازی نیستم اما باید بر نحوه استفاده نسل جدید از فضای مجازی نظارت شود.

ارسال نظرات