خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

رسانه‌های معاند و ضدانقلاب به دنبال ضربه زدن به ایران و انقلاب هستند

همدان-امام جمعه نهاوند گفت: رسانه‌های معاند و ضدانقلاب که به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و انقلاب هستند، همواره تلاش کرده‌اند با دروغ پراکنی و فریب مردم از آب گل آلود ماهی بگیرند
کد خبر: ۹۴۶۶۸۷۴
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در شورای آموزش وپرورش شهرستان نهاوند اظهار کرد: فضای مجازی یکی از فضاهایی است که جامعه را به سمت و سوی نابودی می‌برد و به دروغ و شایعات دامن می‌زند و آن را پمپاژ می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تا به یقین نرسیده‌اید به اخبار اعتماد نکنید، افزود: یکی از راه‌های درمان جامعه امروز، دامن نزدن به دروغ و شایعات و اخبار دشمنان و فضای مجازی است.

امام جمعه نهاوند گفت: یکی از موفقیت‌های هوا فضای ایران اسلامی تولید موشک‌هایی است که با موشک‌های اروپا و آمریکا مقابله می‌کند و میدان را برای دشمنان تنگ می‌کنند.

وی با اشاره به حوادث اخیر بیان کرد: آمریکا و اروپا دلشان برای زنان نمی‌سوزد که شعار «زن، زندگی و آزادی» می‌دهند آنها می‌خواهند ایران اسلامی را هدف قرار دهند و عده‌ای را به این بهانه تحریک می‌کنند که جلوی پیشرفت‌های ایران اسلامی را بگیرند.

مغیثی عنوان کرد: رسانه‌های معاند و ضدانقلاب که به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و انقلاب هستند، همواره تلاش کرده‌اند با دروغ پراکنی و فریب مردم از آب گل آلود ماهی بگیرند و از هر فرصتی هم برای این اهداف شوم خودشان استفاده می‌کنند، این افراد و رسانه‌ها در هر اتفاقی روزانه صدها خبر دروغ منتشر می‌کنند و مردم باید در این خصوص بیدار باشند و فریب استکبار جهانی و دست نشانده‌هایش را نخورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات