خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

بسیج رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: شجره طیبه بسیج رمز ماندگاری و یکی از برجسته‌ترین عامل بقای انقلاب اسلامی و عظیم‌ترین یادگار امام خمینی(ره) است.
کد خبر: ۹۴۶۶۶۷۵
|
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در جمع فرماندهان پایگاه‌های حوزه شهدای گیان اظهار کرد: شجره طیبه بسیج رمز ماندگاری و یکی از برجسته‌ترین عامل بقای انقلاب اسلامی و عظیم‌ترین یادگار امام خمینی(ره) است که این شجره طیبه در عرصه‌های مخلف انقلاب حضور فعال، موثر و دشمن شکن داشته و خواهد داشت.

وی گفت: انقلاب اسلامی در دهه‌های گذشته تجربه‌های بسیار زیادی را در حوزه‌های داخلی و خارجی به دست آورده و دارای تجربیاتی از حوزه‌های متنوع در موضوعات سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: با توجه به اتفاقات رخ داده در دهه‌های گذشته، انقلاب اسلامی ایران با پشت سر گذاشتن فتنه‌های دشمنان، مقابله با جنگ سخت و نرم، به یک قدرت درجه اول منطقه‌ای و موثر در منطقه تبدیل شده است.

وی در پایان هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را تقویت بنیه‌های اعتقادی، اخلاقی و بصیرتی فرماندهان، توجیه برنامه‌های سازمان و پاسخگویی به سوالات در حوزه‌های مختلف فرماندهان پایگاه‌ها عنوان کرد.

بسیج رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

بسیج رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

بسیج رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

انتهای پیام/

ارسال نظرات