خبرهای داغ:
سردار معروفی در یادواره ۱۰۰۰ شهید سیستانی در گلستان:

وحدت اقوام مایه اقتدار ایران است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با اشاره به جنگ جهانی رسانه ای و عملیات روانی دشمن در فضای مجازی گفت: رسالت جبهه انقلاب این است که فضای مجازی را فتح و دشمن را تار و مار کند.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۰۰
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵

وحدت اقوام مایه اقتدار ایران است/ اقوام ایرانی در کنار هم مقابل دشمن ایستادند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در نخستین یادواره یکهزار شهید سیستانی استان و گرامیداشت ۴هزار شهید گلستان اظهار کرد: دشمنان بدانند اگر در کربلا و خیمه گاه، امام حسین (ع) یک عباس داشت امروز همه ملت ایران عباس انقلاب و عباس خیمه گاه است.

وی با اشاره به هوشمندی نظام اسلامی و امت بیدار انقلاب اسلامی افزود: ما نظامی هوشمند و ملتی هوشمند هستیم برای انقلاب اسلامی فهرستی از قابلیت‌ها و خروجی‌ها داریم که باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با اشاره به اینکه گلستان ثقل وحدت اقوام است، گفت: اقوام مختلف در این استان به‌صورت مسالمت‌آمیز به پیشرفت و حل مشکلات فکر و حرکت می‌کنند.
سردار معروفی، یکی از قابلیت‌های بزرگ نظام اسلامی را هوشمندی و وحدت ملت ایران برشمرد و ابراز کرد: وحدت اقوام مایه اقتدار ایران است، مبارزه با نظام ستم‌شاهی را یک قوم و مذهب انجام نداد در آن مبارزه همه اقوام تحت امر امام سهیم هستند، در اثبات انقلاب و حکومت اسلامی همه اقوام و مذاهب آری گفته‌اند.
وی با تاکید بر اینکه دعوای دشمن امروز با ایران هسته‌ای نیست بلکه بر سر علم، فهم و بزرگی ایران اسلامی است، اظهار کرد: امروز کشورهای بزرگ بر سر میز مذاکره مقابل جمهوری اسلامی ایران زانو می‌زنند.
سردار معروفی بیان کرد: در جریان فتنه ۸۸ که جنگ احزاب را راه‌اندازی کردند مردم دیدند که آبرویشان لب پرتگاه است و ۹ دی را خلق کردند.

وی با بیان اینکه هوشمندی ملت ایران آبروی نظام اسلامی را حفظ کرد، گفت: در سال ۹۸ در جریان بنزین، بی‌تدبیری صورت گرفت دشمن فکر می‌کرد می‌تواند نقشه‌های خود را پیش ببرند لذا سردار سلیمانی را شهید کردند تا قلب‌های ملت ایران از حرکت بایستد اما ملت ایران تشییع باشکوهی از این شهید عزیز کردند.
سردار معروفی با تاکید بر اینکه فتنه دشمن تمامی ندارد، ابراز کرد: در قائله اخیر آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، صهیونیزم، وهابیت، تفاله‌های ملت ایران، منافقین و وطن‌فروشان، خستگان بی‌عرضه و ترسو، عافیت‌طلبان با هم یکی شدند تا بین نظام و ملت تزلزل ایجاد کنند.
وی گفت: ملت ما نه با شعار بلکه ازهر قومی که باشد شیعه و سنی، اصول‌گرا و اصلاح‌طلب زمانی‌که منافعشان در خطر است، سر یک میز قرار می‌گیرند و در مقابل دشمن سینه سپر می‌کنند و دشمن را له می‌کنند.
 سردار معروفی تاکید کرد: دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی که به‌دنبال انشقاق قومی و مذهبی هستند این را بدانند  راهبردشان پوسیده، ناکارآمد و شکست‌خورده است ملتی که شهادت فوز عظیم اوست و ملت امام حسین است، بن‌بست و شکست ندارد.
وی ادامه داد: این ملت تربیت‌شده عاشوراست نمی‌توانید راه این ملت را عوض کنید؛ نطفه انقلاب در عاشورا ریخته‌شده و به دشمنان می‌گوییم و این پیام را داریم که اگر در کربلا خیمه‌گاه امام حسین یک عباس داشت امروز همه ملت ایران عباس انقلاب و عباس هستند.
سردار معروفی با اشاره به اینکه دشمن امروز با عملیات روانی دنبال این است که سرمایه ملت ایران را بگیرد، ابراز کرد: سرمایه ملت ایران جوانان هستند باید هوشیار باشیم و در برابر دشمن غدار در این جنگ جهانی رسانه‌ای و عملیات روانی نباید پدافندی عمل کنیم بلکه فضای مجازی را فتح و دشمن را تار و مار کنیم این کار جبهه انقلاب است.
وی تاکید کرد: امروز دشمن می‌داند که قدرت تصرف کشورمان را ندارد لذا به‌دنبال تصرف ذهن، ایده، آرمان و گرفتن شریعت ماست باید مراقب باشیم که با امام‌شناسی به دست می‌آید .
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها