خبرهای داغ:
مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان  خبر داد

تالیف ۱۰۰ جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان همدان

همدان- مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: هدف‌گذاری سال۱۴۰۱ تالیف ۱۰۰ جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان است که سهم شهرستان نهاوند حداقل ۶ جلد کتاب است.
کد خبر: ۹۴۶۷۴۶۴
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هادی آزادی در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نهاوند اظهار کرد: ۳ میلیون سند در حوزه دفاع مقدس شامل اسناد مرتبط با شهدا، وصیت‌نامه و آثار شهدا، تصاویر دوران دفاع مقدس، نقشه‌های مرتبط با این دوران، فایل‌های صوتی مکالمات، نقش گروه‌های مختلف مردم در دفاع مقدس و… برای استفاده پژوهشگران و نویسندگان جمع‌آوری شده است.

وی گفت: هدف‌گذاری سال۱۴۰۱ تالیف ۱۰۰ جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان است که سهم شهرستان نهاوند حداقل ۶ جلد کتاب است.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: در حال حاضر بیش از ۱۴۰ نویسنده در حوزه دفاع مقدس ساماندهی شده و بسیاری هم برای نخستین بار است که در این حوزه فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در نیمه نخست ۱۴۰۲ عنوان کرد: در راستای اجرای این کنگره، یادواره‌ها، برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی به نیت ۸ هزار شهید استان برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

آزادی تصریح کرد: اجرای این برنامه‌ها و کنگره شهدا آثار و برکات مادی و معنوی در زندگی مردم شهرستان دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار