خبرهای داغ:
سردار مرادحاجتی گفت: غفلت مسئولین در برخی امورات، انکار ناپذیر است و مطالبه‌گری صحیح هم حق طبیعی مردم و جوانان است، اما مسیر مطالبات باید تحت کنترل خود مردم باشد.
کد خبر: ۹۴۶۷۵۰۲
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹

شکست راهبرد دشمن در ضربه زدن به انقلاب اسلامی/ مطالبه‌گری صحیح حق طبیعی جوانان است

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در مرکز کانون اصلاح و تربیت اهواز، اجرای فرمان جهاد تبیین را ضروری‌تر از همیشه دانست و اظهار داشت: هر جا از کلید واژه‌های راهبردی رهبر معظم انقلاب غافل شده یا عقب ماندیم، ضربه پذیر شدیم.

وی افزود: غفلت مسئولین در برخی امورات، انکار ناپذیر است و مطالبه گری صحیح هم حق طبیعی مردم و جوانان است، اما مسیر مطالبات باید تحت کنترل خود مردم باشد نه این که عده‌ای قصد داشته باشند افکار شیطانی و پلیدشان را به بهانه‌های مختلف در کشور اجرا کنند.

سردار مرادحاجتی گفت: شما عزیزان حاضر در این جلسه به دلیل غفلت‌ها و سهل انگاری‌هایی که داشته اید، اینجائید و قطعا اگر به گذشته برگردید، راه مناسب تری را برای آینده خود رقم خواهید زد. فضای امروز حاکم بر جامعه هم به همین شکل است. بی شک عده‌ای مسیر نامناسبی را برای بیان مطالبات شان در پیش گرفته اند که آن مسیر، همراهی مطلق با نقشه‌های شوم دشمنان است و شک نکنید که اینان پشیمان خواهند شد چرا که بزودی همه به نیت پلید دشمنان این آب و خاک پی خواهند برد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: این انقلاب به آسانی به دست نیامده که با این ترقه بازی‌ها از دست برود و این خطای راهبردی را دشمنان بی تدبیر ما بار‌ها انجام داده اند، ولی این‌ها دلیل نمی‌شود که ما حرف دل نسل جوان مان را نشنویم و به خواسته‌های برحق آن‌ها عمل نکنیم.

وی متذکر شد: رسانه‌ها و فضای مجازی ما باید تقویت و پر محتوا شوند تا بتوانیم زین پس در این جنگ‌های ترکیبی به مقابله با امپراطوری رسانه‌ای دشمنان بپردازیم و البته فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس و حماسه‌های ماندگار جوانان این کشور در طول جنگ، می‌تواند سوژه مناسبی برای تولید محتوا و ارائه به نسل جوان ما باشد به شرطی که این حماسه‌ها را با زبان هنر و با سلیقه خودشان به آن‌ها ارائه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها