خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه قدس؛

سپاه، ارتش و نیروی انتظامی تحت لوای یک فرمانده هستند

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) خطاب به جهانیان، گفت: جهان بداند سپاه و ارتش و نیروی انتظامی از یک بی سیم پیام دریافت می کنند و نفسشان به یک نفس بند است.
کد خبر: ۹۴۶۷۸۳۰
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

جهان بداند سپاه، ارتش و نیروی انتظامی تخت لوای یک فرمانده هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج، امروز جشن بزرگ سالروز شکست حصر سوسنگرد با حضور سردار نوعی اقدم، مسوولان استانی فرماندهان و معاونان نظامی و انتظامی استان، خانواده معزز شهدا در سالن ۲۹ فروردین لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه قدس؛چ در این مراسم با اشاره به جایگاه ایران قوی در جهان و مقابله ایران قوی با آمریکا بیان کرد: امام راحل برعلیه طاغوت قیام کرد در حالی که دست خالی بود اما چون خدا به اخلاص برکت می دهد به قیام امام راحل و مردم برکت داد و به فضل الهی انقلاب پیروز شد.

وی گفت: آن روزها جهان دو قطبی بود. جهان یا با قطب شرق بود یا با قطب غرب. به سراغ انقلاب ما آمدند و امام راحل بیان کرد این انقلاب مستقل است نه وابسته به غرب و نه وابسته به شرق است. آمریکایی ها آمدند با ما مذاکره کنند. اینگونه نبود که ما با آمریکا صحبت نمی کردیم. آمریکایی ها در مذاکره گفتند که ظاهر قضیه را حفظ کنید و اجازه دهید ما ارباب شما باشیم اما امام بیان کرد آمریکا غلط می کند.

سردار نوعی اقدم اظهار کرد: در مذاکره دوم آمریکا بیان کرد ما می خواهیم شما نباشید و یکی از دلایلی که امروز رهبر انقلاب بر آن استقامت می کند مقابله با این یاوه گویی های آمریکاست.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه قدس عنوان کرد: امام راحل فرمودند آمریکا باید حقانیت و عزت و شرف ما را بپذیرد. یکی از علت هایی که ما مذاکره نمی کنیم این است که آمریکا موجودیت ما را قبول ندارد. تئوریسین های غربی و صهیونیستی با این استدلال امام گفتند که قدرت سوم جهانی شکل گرفته است. همین که ایران قادر است مستقلاً روی پای خود بایستد، قدرت سوم جهان است. درگیری ایران و آمریکا از همینجا شروع شد که چرا ایران استقلال دارد و پیشرفت و ترقی می کند و این جرم ما بود که سالها با فتنه های گوناگون بر ملت مظلوم ایران و انقلاب انواع فشارها و تهدیدها را روا داشتند.

وی افزود: خون پاک شهدا و قهرمانی های لشکر ۹۲، نیروهای مردمی و شکست حصر سوسنگرد امروز پاسخ داده و ۴۳ سال است که با آمریکا و تهدید و تحریم و محاصره و بدترین رفتارهای انسانی آمریکا مقابله کردیم و هرچه آمریکا خواسته انجام نشده است و این یعنی ایران قوی.

سردار نوعی اقدم در ادامه تصریح کرد: در نگاه جهان آمریکا ابرقدرت است و اشراف اطلاعاتی و ثروت و تجهیزات نظامی دارد اما چگونه می توان بر چنین قدرتی پیروز شد؟ کل دنیا جمع شدند تا بر ایران و انقلاب پیروز شوند اما خداوند انقلاب را ماندگار می کند و ما اراده کردیم انقلاب پیروز شود و در این امر اخلاص عمل داشتیم و ما خواستیم و توانستیم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه قدس یادآور شد: انقلاب پیروز شد گروهک ها، منافقین، سلطنت طلب ها، فاسیین به خیابان ها ریختند تا انقلاب را در نطفه خفه کنند اما ما ایستادیم. در یک روز نخست وزیر و رییس جمهور و ۷۲ تن از سران کشور شهید راه انقلاب شدند اما ما خواستیم انقلاب عزتمند باشد و اینگونه شد.

وی اضافه کرد: آمریکاییها اسراییل را بزرگ کردند و خواستند تا قدرت سوم جهان را در نطفه خفه کنند. اما انقلاب رشد کرد و ما حزب الله را ساختیم و امروز حزب اللهی که یک یا دو لشکر بود به ادبیات بزرگ جهان اسلام تبدیل شده و ما اراده کردیم حزب اله امروز در مقابل اسراییل پیروز شود و این یعنی ایران قوی.

سردار نوعی اقدم خاطرنشان کرد: جنگ را به ما تحمیل کردند. از ۳۶ کشور اسیر در ایران داشتیم. کل دنیا با سازماندهی و ثروت آمریکا اجماع کردند و صدام را به مرز ایران فرستادند که به تهران تسلط یابد اما پیروز میدان قهرمانان وطن اسلامی بودند و این یعنی ایران قوی.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه قدس بیان کرد: تمام عملیات های دوران دفاع مقدس با هماهنگی یگان های سپاه و ارتش بود. مردان مردی که جان دادند. برادر دادند، عزیزان خود را فدای این راه کردند اما یک وجب خاک ندادند. چرا که اراده کردیم پیروز شویم.

وی در ادامه اضافه کرد: آمریکایی ها برای مقابله با انقلاب و میهن، القاعده و طالبان را به منظور عمل به استراتژی جنگ شیعه و سنی و برای از بین بردن قدرت سوم جهانی، سازماندهی کردند. القاعده و طالبان از مرزهای ایران آمدند اما به فضل الهی آنها را در نطفه خفه کردیم. داعش را سازماندهی کردند و میلیاردها دلار پول برای از بین بردن قدرت سوم جهان از طریق این غده سرطانی هزینه کردند که متفاوت از القاعده و طالبان بود و اجماع جهانی بعنوان پشتیبان داعش به راه انداختند.

سردار نوعی اقدم یادآور شد: می خواستند به عراق بیایند و استراتژ

آنها این بود که تا عمق ۶۰ متری حرم اهل بیت را از بین ببرند و به سراغ ایران بیایند و این تصمیم آنها به قدری جدی بود که این اله سیستانی بیان کرد اگر قاسم سلیمانی بیست دقیقه دیرتر می رسید عراق وجود نداشت. در مورد سوریه نیز باید گفت ما حزب الله را از سوریه ساختیم. حافظ اسد سوریه را در اختیار ایران گذاشته بود و آمریکا با روی کار آوردن داعش می خواست مسیر پشتیبانی سوریه را ببندد اما نتوانستند. یک امام و رهبر و قهرمان و فرمانده و دشمن شناس قدرتمند دستور داد که قاسم سلیمانی جغرافیای مقاومت را ایجاد نماید. ما اراده کردیم که سوریه را پاکسازی کنیم و اسد بر جایگاه خود بماند و این یعنی ایران قوی. جهان بداند سپاه و ارتش و نیروی انتظامی از یک بی سیم پیام دریافت می کنند و نفسشان به یک نفس بند است.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) بیان کرد: آمریکایی ها در جنگ نظامی و امنیتی تا امروز هیچ غلطی نکرده اند. ناو آمریکایی که تا دیروز در آبهای خلیج فارس بود امروز ۷۵۰ کیلومتر از آبهای ما فاصله دارد چرا که ایران قدرتمند است. قهرمانان وطن محکم بایستید مسیر شما مسیر حق، مسیر حسین و مسیر نماز است و علم شما هیهات من الذله است و وعده خدا حق است.

سردار نوعی اقدم در پایان گفت: امروز دشمن در جنگ نظامی نتوانسته کاری کند لذا در جنگ ترکیبی به جامعه ما حمله کرده تا شما را از میدان به در کند. یک عده توهین کننده به پرچم و قرآن را به میدان فرستاده و این امتحان الهی است. امروز «ثم استقاموا» با عشق و فهم و نشاط برای کمک به انقلاب است تا محکم تر در این میدان بایستیم و از انقلابمان دفاع کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها