خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبد :

کتاب خوب به عنوان یک سند متقن و ماندگار است

حجت الاسلام قاسمپور گفت: سربازان و مریدان مقام معظم رهبری بدانند ایشان و خانواده محترمشان اختیارا شبها با مطالعه خوابشان می برد.
کد خبر: ۹۴۶۸۵۵۱
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

کتاب خوب به عنوان یک سند متقن و ماندگار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ، حجت الاسلام روح الله رجنی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبد ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت : امروز که موج شبهات از طریق دشمنان به اسلام و انقلاب اسلامی وارد می شود معتقدم باید پاسخ های ما با مطالعه کتاب های بصیرت بخش صورت گیرد.
وی افزود : اگر ما پاسخ شبهات به اسلام و مسیر حقانیت جمهوری اسلامی را مستند و بصورت سند و کتاب در تاریخ ثبت نکنیم زحمات برای نسل های بعد می ماند و ممکن است با عدم ثبت روایت صحیح از اتفاقات و حقانیت مسیر انقلابیون این شبهات به نسل های بعد که این جریانات را ندیده اند صدمه وارد کند.
رجنی ضمن اهمیت به نگارش تاریخ صحیح عملکرد جریانات خاطرنشان کرد : خدای متعال در قرآن فرمود کوچکترین عمل شما ثبت شده در قیامت مشاهده خواهید کرد. حال چطور برخی با بی انصافی برخی شبهات و مطالب خلاف واقع را در مقالات و نشریات خود نسبت به انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است وارد می کنند.
وی یاد آور شد : این زمان تکلیف بر دوش نیروهای اهل قلم انقلاب مضاعف شده که در این شرایط نابرابر هجمه شبهات توسط دشمنان تاریخ صحیح را منتقل و برای آیندگان به ثبت برسانند. خدای نکرده مبادا با قلم کسی در نگارش کتاب یا مقاله و نشریه انحراف در ذهن جوانان و نوجوانان عزیز ما وارد کند که در پیشگاه خداوند مسئول خواهیم بود.
رجنی در پایان تصریح کرد: اینکه اصرار مقام معظم رهبری مدظله العالی بر اهمیت کتاب و کتابخوانی است چون کتاب خوب به عنوان یک سند متقن و ماندگار راه خیر و شر را ثبت و برای نسل ها ماندگار می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار