حجت الاسلام نجاری:

دفاع از ارزش‌های انقلاب خط و مشی همیشگی پاسداران است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: بازنشستگی برای پاسداران معنا و مفهوم ندارد و همه خود را مکلف به حضور در همه عرصه‌ها می‌دانند و دفاع از ارزش‌های انقلاب خط و مشی همیشگی آنها است.
کد خبر: ۹۴۶۸۵۹۶
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در همایش پیاده‌روی و اردوی یک روزه کارکنان و وابستگان حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الحسین (ع) همدان اظهار کرد: اخلاص در عمل، کیمیا است و در جوامع امروزی بسیار کم پیدا می‌شود.

وی یادآور شد: سالک الی الله باید منازل و مقامات زیادی را طی کند تا به اخلاص در عمل دست یابد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) افزود: بر اساس فرموده پیامبر بزرگوار(ص)، ریا، شرک اصغر است و خداوند متعال اهل ریا را در روز قیامت از درگاه خود طرد خواهد کرد.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم اخلاص در عمل در درون ما نهادینه شود و این دُرّ گرانبها و کیمیای کمیاب در جوامع ما ساری و جاری شود.

نجاری در ادامه به وجود وابستگان در سپاه اشاره کرد و افزود: در سپاه بازنشستگی برای پاسداران معنا و مفهوم ندارد و همه خود را موظف و مکلف به حضور در همه عرصه‌ها فرهنگی و اجتماعی و سیاسی می‌دانند و دفاع از ارزش‌های انقلاب خط و مشی همیشگی آنها است.

وی با اشاره به دسیسه‌های منافقانه کفار و واستکبار جهانی گفت: همه باید در ذیل رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب صیانت و حفاظت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: حضور همکاران وابسته در کنار کارکنان شاغل انتقال دهنده تجربیات ارزشمند آنها است که عزیزان پاسدار جوان باید از اندوخته‌های وابستگان نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار