خبرهای داغ:
کارگاه توانمندسازی مربیان جهادتبیین دانش آموزی استان خوزستان ، طرح شهید هاشمی باحضور نماینده ولی فقیه دراستان،فرمانده سپاه حضرت ولی عصر( عج)،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ولی عصر( عج)ومربیان طرح برگزارشد
کد خبر: ۹۴۶۸۶۲۸
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت ولیعصر (عج ) خوزستان با تسلیت حادثه تروریستی در ایذه گفت : دشمن از تمامی ابزارها استفاده می کند و تنها راه برون رفت با ایجاد بصیرت و جهاد تبیین است‌.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوزستان اظهار داشت : دشمن بی رحمانه از تمامی راه ها دارد استفاده می کند و حق و باطل را در هم می آمیزد و ما باید با بصیرت مواظب اینگونه رفتارهای فتنه انگیز باشیم.

وی افزود: دشمنان اکنون با جنگ ترکیبی به میدان اماده است و دشمن در تلاش است از طریق ذهن و جان مخاطبین خود را مورد حمله بی رحمانه و فتنه گرانه قرار بدهد ولی با یاری خدا شکست خورده است.


درادامه گزارش خبری: حجت الاسلام والمسلمین سید موسوی فرد نمایندگی مقام معظم در استان خوزستان با ابراز تاسف از حادثه دلخراش تروریستی در ایذه خوزستان اظهار داشت : حادثه دلخراش تروریستی و به شهادت رساندن کودک ۹ ساله دل همه مردم را به درد آورد.

وی افزود : دراین حادثه دلخراش به کودک و بزرگسال رحم نشد و ما این حرکت را محکوم می کنیم، ملت ما بیدار و با بصیرت است واین آشوبگران و فتنه انگیزان شکست خورده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها