مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

فضای مجازی، میدان حقیقی مبارزه با دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: فضای مجازی، میدان حقیقی مبارزه با دشمن است.
کد خبر: ۹۴۶۸۸۷۷
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام علیمحمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: مقابله با دشمنان نظام که اهداف پلیدی را در ذهن خودشان پرورش می دهند امروزه یک ضرورت است چرا که همه ما باید آگاه باشیم دشمن را از رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم.

وی تصریح کرد: طی ۴۳ سال گذشته دشمن در حوزه های مختلف برای ضربه زدن به نظام برنامه ریزی های زیادی را انجام داده است و در صدد ضربه زدن به نظام و جلوگیری از پیشرفت ها بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیمحمدی اظهار کرد: بعد از فروپاشی شوروی به عنوان بلوک قدرتمند شرق، آمریکا خود را تنها ابرقدرت دنیا برمی شمرد در صدد تشکیل دنیای تک قطبی و تشکیل خاورمیانه‌ای جدید با محوریت اسرائیل بود.

وی افزود: اما اقتدار ایران اسلامی که به اذعان اندیشمندان غربی باعث فروپاشی شوروی بود، نقشه های آمریکا را خنثی کرد و اکنون یکی از بازیگران و تصمیم گیرندگان مهم جهان ایران اسلامی است و اکنون آسیا به قطب اصلی سیاست، اقتصاد و تولید جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیمحمدی ادامه داد: بر اساس مطالعات اندیشکده های آمریکایی، انقلاب اسلامی ایران به شکوفایی و رشد زیادی رسیده و آمریکا رو به افول تدریجی است.

وی یادآور شد: اکنون دشمن برای توقف پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی، به جنگ روایاتی و تبلیغاتی رسانه ای در فضای مجازی روی آورده و میزان هجمه های جنگ نرم علیه ایران ۱۸۰ برابر دیگر کشورها است.

وی افزود: حضور رهبر فرزانه انقلاب برای ما یک نعمت بزرگ است چرا که رهبر معظم انقلاب بخوبی استکبار را شناخته است و رهنمودهای ایشان تمام توطئه های دشمنان را ناکام کرده است.

علیمحمدی در ادامه گفت: حضور درفضای مجازی امروز لازم وضروری است و برای این حضور باید بصیرت لازم برخوردار بود، چرا که دشمن با القا مفاهیم خلاف واقع سعی در تسخیر اذهان را برای دارند.

وی گفت: باید نسل جوان و نوجوان آگاه باشند که به طرف اردوگاه دشمن نروند و سربازان جنگ نرم فضای مجازی با اتکا به ایمان، مطالعه، بصیرت، فهم عمیق مسائل دینی و توانایی پاسخگویی به شبهات در برابر جریان خطرناک و خزنده ای شکل گرفته از سوی مقابله کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار