فرمانده سپاه ناحیه ساوه:

اجرای۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج ساوه/بسیج؛ برای حفظ نظام اسلامی تا پای جان ایستاده است

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: برای بسیج و پاسداران افتخار است که در هر صحنه‌ای که خطری وجود داشته باشد، پیش‌قدم باشند و تا پای جان برای حفظ نظام اسلامی بایستند.
کد خبر: ۹۴۶۹۰۰۲
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی، فرمانده سپاه ناحیه ساوه عصر امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به جایگاه بسیج گفت: سپاه و بسیج جانشان را فدای مردم خواهند کرد و برای ایجاد امنیت پایدار و آرامش مردم تا آخرین قطره خون خود ایستاده‌اند.
وی با بیان اینکه بسیج در دفاع مقدس، سازندگی، محرومیت‌زدایی و عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، اقتصادی و اجتماعی خوش درخشیده است، افزود: برای بسیج و پاسداران افتخاری است که در هر صحنه‌ای که خطری وجود داشته باشد، پیش‌قدم باشند به گونه‌ای که بیش  از ۴۳ درصد شهدای ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیجیان بودند و این نشان از حضور پررنگ بسیجیان برای حفظ اقتدار کشور و امنیت مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تاکید کرد: در مدت شیوع ویروس کرونا جهادگران بسیجی جانشان را در قالب شرکت در ضدعفونی مکان‌ها و معابر مختلف، طرح شهید سلیمانی، نهضت کمک مومنانه، تولید ماسک و توزیع بین مردم شهرستان در طبق اخلاص گذاشته و برای خدمت به مردم از جانشان مایه گذاشتند.               
فرمانده سپاه ناحیه ساوه با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف نظامِ اقتصادی به توانمندی و اقتدار در کشور دست پیدا کرده‌ایم به طوری که دشمن قادر نیست کوچک‌ترین حرکتی را علیه کشور انجام دهد، گفت: ناکامی دشمن در عرصه نظامی سبب شده به اغتشاش و فتنه روی بیاورد و این در حالیست که دست دشمن امروز خالی است.
وی با بیان اینکه مردم در برهه‌های مختلف پای نظام ایستادگی کردند و امروزه نیز شاهد ایستادگی و مقاومت مردم پای نظام و انقلاب هستیم، تصریح کرد: وظیفه ما هم تامین امنیت پایدار مردم است.
سرهنگ پاسدار مهدی افزود: امام خمینی(ره) با دوراندیشی و شناخت تاریخ، فرمان تشکیل بسیج و سپاه را دادند، بسیج در همه عرصه‌ها نقش آفرینی داشته و به رغم مشکلاتی که دشمنان در کشور ایجاد کردند، بسیج دستاورد‌های درخشانی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه خاطرنشان کرد: امروز هجمه وسیعی از سوی امپراطوری رسانه‌ای دشمن علیه نظام  وارد شده و دشمنان بیدارتر از همیشه در کمین است لذا می‌طلبد در فضای مجازی از روشنگری درخصوص موضوعات مختلف غفلت نکنیم و با شفاف‌سازی و تبیین مسائل مختلف روز، ایجاد یأس و ناامیدی از سوی دشمن را در مردم را خنثی کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته بسیج در ساوه گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۱۰۰ برنامه در قالب ۵۰ عنوان خدمات‌رسانی و جهاد تبیین با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج پیش‌بینی شده است.

وی گلباران گلزار شهدا، مسابقات قرآنی، ورزشی، فرهنگی، توزیع بسته معیشتی اجرای طرح ویزیت رایگان در روستاها، همایش "اقتدار شکوه پایداری بسیج" در پنجم آذر ماه، دیدار با امام جمعه و خانواده‌های معزز شهدا، یادواره شهدا، مسابقات کتابخوانی را از جمله برنامه‌هایی اجرایی در هفته بسیج شهرستان ساوه عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار