جریان ضدانقلاب هدفی جز کشته‌سازی، تجزیه ایران و زنده نگه‌داشتن اعتراضات ندارد/بسیج خدمتگزار ملت ایران

نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان با اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۱۵۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان با اصحاب رسانه برگزار شد. 
جریان ضدانقلاب هدفی جز کشته‌سازی، تجزیه ایران و زنده نگه‌داشتن اعتراضات ندارد
در ابتدای جلسه سرهنگ امامی شعر بسیار زیبایی را در وصف این روز‌های ایران و شهرستان اردکان خواند که در انتها به آن می‌پردازیم.

خستگی از چهره همیشه بشاش و خندان او نمایان بود. خسته از ناملایمات و بی‌انصافی‌ها که هرگز در این سال‌های آشنایی، از سید خندان ندیده بودیم.

بعد از صحبت‌های خودمانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیان کرد: رسانه می‌تواند جریان‌ساز درست باشد و یا گاهی با شلوغ‌کاری و مغلطه، با اجرا کار‌های غیرواقعی به اهداف غلط خود برسند.

امروز جریان ضدانقلاب و اغتشاشگر هدفی جز کشته‌سازی، تجزیه ایران و زنده نگه‌داشتن اعتراضات ندارد تا جامعه را دچار خستگی و ناامیدی کند.

وی گفت: همه این حرکات برای شکستن اقتدار ایران و نابودی ایران قوی است.

اسدالله امامی ضمن ابراز اینکه همیشه باید به نسل جوان و زنان پاسخگو باشیم اظهار کرد: در جنگ رسانه، جنگ به صورت تن به تن است و حتی به یک نفر هم احترام می‌گذاریم.

وی بیان کرد: پروژه سوریه‌سازی ایران از زاهدان برنامه‌ریزی شده بود که خدا را شکر ناموفق بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با یادآوری ساخت مستند‌هایی هنری، خواستار به تصویرکشیدن حقیقت زن‌های موفق و قهرمان اردکانی شد و افزود: وقتی پرده اول، حجاب برداشته شد صد‌ها مفسده در پی آن دارد.

امامی گفت: به فرموده حضرت آقا جهاد تبیین امری ضروری، قطعی و یک فریضه است. فریضه یعنی بر همه واجب شده است و باید در میدان باشیم. همیشه خیلی افراد آرزوی حضور در دفاع مقدس را داشتند و حضرت آقا میدان جهاد را با جهاد تبیین گشودند.

وی تصریح کرد: شعار امسال، بسیج خدمتگزار ملت ایران است و به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت:
 روایتگری در مساجد و مدرسه با استفاده از ظرفیت فرماندهان بسیج با شعار «هر مسجد و مدرسه یک راوی بسیجی»، دیدار با خانواده شهدا به منظور تکریم خانواده آن‌ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اختتامیه مسابقه علمداران ولایت (فاتح)،  هماهنگی با کارخانه‌ها جهت بازدید علمی دانشجویان و دانش‌آموزان بسیج،  برگزاری بیست و نهمین مرحله از مسابقات قرآن و عترت بسیج (مرحله شهرستانی)، اجرای برنامه فرهنگی «آبروی کوچه-افتخارمحله» به یاد شهید رعیت‌زاده، آغاز «رزمایش جهادگران فاطمی» در شهرستان اردکان با اولویت شهر عقدا و روستای مزرعه‌نو، حضور خادم‌یاران رضوی به همراه پرچم متبرک گنبد مرقد امام رضا علیه‌السلام در مدارس، افتتاح و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با حمایت از کارآفرینان برتر شهرستان، اعطای سبد جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند، برگزاری مراسم گرامیداشت «روز شهرستان» به مناسبت سالروز ورود حضرت امام رضا علیه‌السلام به بخش خرانق، افتتاح مرکز رشد علمی بسیج (شهید تهرانی‌مقدم)و پروژه آب‌رسانی به طول ۴۵ کیلومتر تحت عنوان «جهاد آب‌رسانی» در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام و ده‌ها برنامه دیگر که با زمان‌بندی مناسب در هفته بسیج پیگیری و اجرا می‌شود.

در پایان شعر اشاره شده در ابتدای گزارش:

شعر مهدی جهاندار

این را بنویس یادگاری:
گنجشک به قیمت قناری!

جادوی رسانه مسخمان کرد
با شعبده و شلوغ‌کاری

چادر ز سر زنان کشیدند
گفتند حجاب اختیاری!

سرباز مدافع وطن را
کشتند به جرم پاسداری!

جلّاد و شهید جابجا شد
در مغلطه‌ی خبرگزاری!

افسوس که چشم ْ‌انتظاران
ماندند به چشم‌انتظاری!

کو غیرت قیصر امین‌پور؟
کو شور حمید سبزواری؟

از پا منشین، دوباره برخیز‌ای شعر بلند پایداری

ارسال نظرات