جلسه بصیرتی ناحیه سلمان برگزار شد

حجت الاسلام احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سلمان در جلسه بصیرتی گفت :در صدر اسلام و در زمان امیر المومنین علیه السلام نیز همین فتنه ها و ظلم ها وجود داشت.
کد خبر: ۹۴۶۹۴۸۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، حجت الاسلام احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سلمان در جلسه بصیرتی گفت :در صدر اسلام و در زمان امیر المومنین علیه السلام نیز همین فتنه ها و ظلم ها وجود داشت.

 

حجت‌الاسلام احمدی اظهار داشت: در ماجرای ناکثین طلحه و زبیر که از مسببین قتل عثمان بودند و پیراهن خونخواهی عثمان را علم کردند و به امیر المومنین علیه السلام تهمت قتل زدند و برای مشروعیت بخشی به خود همسر پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم را با خود همراه کردند.

 

حجت الاسلام احمدی افزود: در حالی که حضرت امیر علیه السلام برای جلوگیری از آشوب و اغتشاش فرزندان خود و عزیزان پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم را روانه خانه عثمان کرد .

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سلمان ادامه داد: اما فتنه گران گوش شنوایی برای شنیدن نصایح امام علی علیه‌السلام نداشتند و امام را تهدید به جنگ کردند .

 

حجت الاسلام احمدی در انتها گفت : امام علی علیه اسلام در خطبه بیست و دوم نهج‌البلاغه اشاره می کنند که شما چه کسی را از جنگ می ترسانید؟ بدانید که لبه ی شمشیر را به شما خواهم چکاند همان شمشیری که عدالت را اجرا می کند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها