خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

بسیج یک نعمت بزرگ و ارزشمند است

همدان- امام جمعه اسدآباد گفت: بسیج یک نعمت بزرگ و ارزشمند است چرا که در دل این مکتب عزیزانی همچون حاج قاسم و دکتر چمران رشد و پرورش یافتند.
کد خبر: ۹۴۶۹۵۷۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در شورای اداری شهرستان اسدآباد اظهار کرد: بسیج یک نعمت بزرگ و ارزشمند است چرا که در دل این مکتب عزیزانی همچون حاج قاسم و دکتر چمران رشد و پرورش یافتند.

وی ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر اغتشاشگران تصریح کرد: نیروهای امنیتی با ازخودگذشتگی نگذاشتند کشور آسیب ببیند و توطئه دشمنان به بار بنشیند.

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر مغتنم شمردن فرصت خدمت به مردم گفت: هرآنچه که در دنیا به آن تعلق داشته باشیم همنشین ما در سرای باقی خواهد بود بنابریام باید از فرصت خدمت، برای رضایت امام زمان (عج) استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: قانون، ریل است نه سد و استفاده درست از فرصت، همراه با رعایت قانون مایه سرافرازی یک مدیر خواهد بود.

موحدی همچنین ضمن تقدیر از فعالیت‌های شهرداری گفت: من بدون اطلاع از وضعیت شهرستان پا به اسدآباد گذاشتم و بسیاری از مردم به بنده گفتند از عملکرد شهرداری راضی هستیم.

وی عنوان کرد: بعضی از ادارات کم کار با سستی به مراجعین خدماتی ضعیف ارائه می‌کنند که لازم است روسای دستگاه‌ها به این نکته توجه کرده و نیروهای خود را رصد کنند.

* توطئه‌های از قبل پیش بینی شده دشمن مردود است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: حضور حجت الاسلام موحدی فرصت مغتنمی برای هماهنگی و هم افزایی است ضمن اینکه از تلاش‌های حجت الاسلام حسینی مجد نیز تشکر می‌کنیم.

کیومرث سرمدی تصریح کرد: توطئه‌های از قبل پیش بینی شده دشمن مردود بوده و باعث شده فشاری مضاعف به جمهوری اسلامی ایران وارد شود.

وی افزود: جنگ ترکیبی دشمن باعث شده حق در ناحق غبار گرفته و تشخیص آن مشکل شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشبرد امور وابسته به نگاه تیمی است، بیان کرد: بر اساس گزارشات رسیده به ما کار مردم در برخی ادارات با مشکل روبرو شده و بعضا مراجعین دچار مشکلاتی هستند که قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار