معاون سیاسی استاندار مازندران در گفتگو با بسیج:

استراتژی جمهوری اسلامی برای تربیت نسل آینده توسعه بسیج است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این مطلب که استراتژی جمهوری اسلامی برای تربیت نسل اینده توسعه بسیج است، افزود: بسیج منحصربه یک قشر نیست بلکه فراقشری است.
کد خبر: ۹۴۶۹۹۸۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶

استراتژی جمهوری اسلامی برای تربیت نسل اینده توسعه بسیج است

خبرگزاری بسیج، روح الله سلگی در حاشیه دیدار با مدیران سازمان‌های اقشاری سپاه کربلا در گفتگو با خبرننگار بسیج در ساری،ضمن گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به نقش بسیج در انقلاب اسلامی، گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بسیج شجره طیبه‌ ای حاصل از تلاش‌های علما و مجاهدان و بزرگان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و زمان پیروزی انقلاب که اندیشه ورزی برای نظام کردند، می باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این مطلب که استراتژی جمهوری اسلامی برای تربیت نسل اینده توسعه  بسیج است، افزود: بسیج منحصربه یک قشر نیست بلکه فراقشری است.

سلگی در ادامه با تصریح  بر اینکه بسیج فرهنگ و نماد خلیفه الهی است، خاطرنشان کرد: بسیج به فرهنگ مقاومت، کارآمدی و توانستن در مقابل گفتمان «نمی‌توانیم» که یک قرن گذشته در کشور وجود داشت، تبدیل شده است.

معاون سیاسی استاندار مازندران به الگو گرفتن کشور‌های منطقه از فرهنگ بسیج هم اشاره کرد و  گفت: فرهنگ و تفکر بسیج باعث شده که کشور‌های منطقه و آزادیخواه در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی کنند و دشمنان نیز از همین فرهنگ واهمه دارند.

به گفته سلگی یکی از مهم‌ترین شاخص‌های بارز بسیج، دفاع از محرومان و مظلومان و استکبار ستیزی است و از همین رو دشمن تلاش می‌کند تا بسیج را که دستاورد انقلاب اسلامی بوده ،محدود کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار