پیشرو بودن بسیج در عرصه های فرهنگی ، علمی و اجتماعی

فرمانده سپاه بردسیر در ادامه تصریح کرد: برکات درخت بسیج در عرصه های فرهنگی و علمی و اجتماعی پیشرو بوده است والهام بخش بودن این تفکر به فرهنگ بوده است.
کد خبر: ۹۴۷۰۳۱۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، صبح امروز نشست علمی نخبگان شهرستان در محل دانشگاه  آزاد اسلامی واحد بردسیر با حضور جمعی از نخبگان علمی و اساتید دانشگاه برگزار شد. 

سرهنگ امیری ضمن خیر مقدم اظهار کرد: شجره طیبه بسیج با هدایت امام امت به درختان تنومند و پر ثمر تبدیل شده است.  انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج)  است ولازم است در راس انقلاب یک حاکمیت دینی واسلامی باشد تا نگه دار انقلاب باشد.  امروز بایستی خدا را سپاسگزار باشیم که در نظامی زندگی میکنم که اسلامی کامل و الهی در آن حکم فرما میباشد. 

فرمانده سپاه بردسیر در ادامه  تصریح کرد: برکات درخت بسیج در عرصه های فرهنگی و علمی و اجتماعی پیشرو بوده است والهام بخش بودن این تفکر به فرهنگ بوده است. یکی از ویژگی های این نهاد مقدس تبدیل تهدیدها به فرصت هاست عمل مقدس عمل صالح به هنگام است که این نوع عمل در دفاع مقدس ریشه دارد و این یکی از ویژگی های بارز تفکر بسیجی است. 

این مقام مسئول گفت: یکی از توصیه ها و فرمان ولی جامعه بحث علم وفناوری در گام دوم است که در سند راهبردی بسیج اورده شده است که 9 قرار گاه اصلی در ان نقش افرینی میکند یکی از ان قرار گاه ها، قرار گاه علم وفناوری میباشد. 

سرهنگ امیر خاطر نشان کرد: بسیج علمی استان برنامه هایی جهت نقش افرینی اقشار دانشور بسیج برنامه ریزی کرده است. ما باید به نقشه راه جهت اثر بخشی در جامعه توجه کرده و وضع موجود و تصویر مطلوب را ترسیم کرده وبرای ان برنامه ریزی و نقشه راه را مشخص کنیم در این راستا تشکیل ستاد مرکزی جبهه شهرستان برنامه ریزی شده است. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار