برنامه های ورزشی ویژه خواهران در روستا افتر در سرخه برگزار شد

همزمان با هفته بسیج برنامه های ورزشی شامل دارت، پیاده روی، فوتبال دستی و آمادگی جسمانی با مشارکت بسیجیان در پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) در شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۹۴۲
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته بسیج مستضعفین برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، آموزشی و دینی در پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی در شهرستان سرخه برگزار می شود.

در این راستا برنامه های جذاب ورزشی با استقبال پرشور بسیجیان در پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه برگزار شد.

فاطمه محمودی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج ضمن تبریک هفته مبارک بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی است برای گرامیداشت فداکاری‌ها و جانفشانی‌هایی که برای سرافرازی سرزمین‌مان انجام شده است.

او افزود: هدف از برگزاری هفته بسیج، گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه، تجدید بیعت و آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) ادامه داد: هفته بسیج فرصتی است که خدمات بسیج و ظرفیت‌های تشکیلات مردم‌پایه بسیج را به نمایش گذاشته و توسعه دهیم.

محمودی بیان داشت: در جهت تحقق این مهم برنامه های ورزشی پیاده روی، آمادگی جسمانی، دارت و فوتبال دستی با استقبال خواهران بسیجی در سالن ورزشی روستا برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: ورزش و تداوم به به انجام آن در حفظ سلامتی و ایجاد روحیه شاد بسیار موثر است، به همین جهت در نظر داریم در مناسبت ها و برنامه های مختلف برنامه ریزی های ورزشی را در نظر بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار