امام جمعه بروجرد:

قوه قضاییه با اغتشاشگران با جدیت برخورد کند

امام جمعه بروجرد گفت: از قوه قضاییه درخواست داریم که با اغتشاشگران با جدیت برخورد کند و وزارت خارجه با دیپلماسی فعال در مجامع بین المللی حاضر شوند و حقایق کشور را بیان کنند.
کد خبر: ۹۴۷۱۹۲۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛حجت الاسلام سید علی حسینی با اشاره به میلاد حضرت زینب(س) اظهار داشت: عظمت حضرت زینب(س) بسیار نمونه و ممتاز است و امام حسین(ع) به حضرت زینب(س) فرمود برای من دعا کن و این نشان از اوج عظمت این بانوی بزرگوار است.

وی افزود: کار پرستاری بسیار سخت است که اگر برای رضای خدا باشد بسیار با ارزش می باشد، پرستارانی که با صبر و حوصله با بیماران برخورد می کنند در پیشگاه خداوند متعال ارج بالایی دارند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به هفته بسیج گفت: نقش بسیج در انقلاب بسیار برجسته است و در دوران دفاع مقدس بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح دشمن را شکست داد، نقش بسیج در جنگ ۳۳ روزه لبنان که اسرائیل را شکست داد و یا در جنگ حماس و در سوریه و عراق و افغانستان بسیج نیروهای مسلمان به فرماندهی سردار سلیمانی، داعش را شکست دادند و بسیج در قالب های مختلف در حال خدمت به مردم هستند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شهادت آیت اله مدرس افزود: ایشان در برابر دشمنان مخصوصا رضا خان ایستاد و به تنهایی در برابر همه قدرت ها ایستادگی کرد و شهید مدرس باید برای نمایندگان مجلس الگو باشد.

وی با بیان این که دشمن از جنگ ترکیبی استفاده می کند گفت: دشمن همه نیروهای بدنام و فرقه های انحرافی را به کار گرفته است و به هر وسیله ای که شده به جنگ مردم آماده است ولی قطعا شکست می خورد.

امام جمعه بروجرد خاطر نشان کرد: کانون های قدرت وابسته به دشمن مانند عربستان هزینه اغتشاشات در ایران را پرداخت می کند و همواره قطعنامه ضد ایرانی صادر می کنند که در این راستا ایران با دشمن برخورد قاطع کرد و غنی سازی ۶۰ درصد را آغاز کردند که سیلی محکی به دشمنان مخصوصا آمریکا است.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: دشمن در فضای مجازی جوانان و نوجوانان را زیر رگبار تبلیغات خود قرار داده است و با به کارگیری چهره های مشهور ورزشی و غیره قصد ضربه زدن به نظام دارند اما ما نیز باید مقابله کنیم و جنایت های آنان را بر ملا کنیم و با کارهای فرهنگی و تبلیغی و کارشناسانه آگاه سازی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با جهاد تبیین باید حقایق را بیان کنیم و دولت باید با حل مشکلات اقتصادی جامعه از مردم حمایت کند البته مردم از اغتشاش گران دوری جستند و در مقابل آنان ایستاده اند و باید مشکلات معیشتی حل شود که در این راستا دولت در حال افزایش درآمد است و دولت باید مشکلات اقتصادی را حل کند.

امام جمعه بروجرد گفت: از قوه قضاییه درخواست داریم که با اغتشاشگران با جدیت برخورد کند و وزارت خارجه با دیپلماسی فعال در مجامع بین المللی حاضر شوند و حقایق کشور را بیان کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار