به همت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) برگزار شد:

تقدیر از برترین های یازدهمین جشنواره مالک اشتر

یازدهمین جشنواره مالک اشتر با حضور بسیجیان، فرماندهان حوزه‌های مقاومت تابع سپاه ناحیه امام سجاد(ع) و منتخبین در موسسه علوم دامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۲۸۳
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

سرهنگ حاجی محمدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در این جشنواره ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا در گفت و گو با خبرنگار بسیج، اظهار داشت:جشنواره مالک اشتر روند انتخاب برترین های هر رده هست در سطح نیروهای مسلح که بسیج هم جز آنها است که حدودن ده سال این روند ارزیابی انتخابات صورت میگیرد.

وی هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر شناسایی و معرفی واحدهای برتر و اجرای شیوه‌های خلاق در رده‌های مختلف بسیج عنوان کرد و افزود: این جشنواره در راستای تجلیل از زحمات و تلاش‌های یکساله بسیجیانی است که در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی وقفه انجام داده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) در  یازدهمین جشنواره مالک اشتر با بیان اینکه جایگاه بسیج و سپاه مانند خورشید درخشانی است که همه می بینند و نیازی به بیان ندارد، افزود: در جبهه های فرهنگی، عقیدتی، نظامی،‌ سیاسی و در همه عرصه ها، ‌نقش پررنگ و جلوه گر بسیج و سپاه را می بینیم اینها همه نشان دهنده دست برتر و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و قدرت رزمی و نظامی سپاه است.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده است وبه همین جهت پایگاه‌های مقاومت بسیج باید در محلات طرح راهبردی و تاکتیک مناسب داشته باشند.

درپایانِ مراسم یازدهمین دوره جشنواره مالک اشتر  سپاه ناحیه امام سجاد(ع) از فرماندهان و رده‌های برتر سپاه و بسیج تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: سپیده بهرامی

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار