سردار معروفی در یادواره شهدای کارگری استان ایلام:

جامعه کارگری جامعه ای هوشیار و آگاه است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز جامعه ایران اسلامی به واسطه داشتن شهیدانی از جنس کارگر به خود می بالد چرا که در دهه های اخیر، جامعه کارگری خود را به عنوان جامعه ی هوشمند و آگاه نشان داده است.
کد خبر: ۹۴۷۳۶۳۹
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین که به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور داشت گفت: امروز جامعه ایران اسلامی به واسطه داشتن شهیدانی از جنس کارگر به خود می بالد چرا که در دهه های اخیر، جامعه کارگری خود را به عنوان جامعه ی هوشمند و آگاه نشان داده است.

وی افزود؛ شهدا، شایسته ترین بندگان خدا بوده اند و در حقیقت مرکز ثقل وحدت مردم ایران و مرکز قدرت و بازدارندگی ایران بوده اند و کسانی که بخواهد ملت ایران را بشناسند باید سرگذشت شهیدان را مطالعه کنند.

سردار معروفی اظهار داشت: شهدای ما مؤلفه وجودی حضرت عباس(ع) را در وجود خود نهادینه کردند؛ وفا، معرفت و اخلاق مداری و به واسطه ی آنها حسینی شدند و چون حسینی شدند،جاودانه شدند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز بعد از گذر چند سال از دفاع مقدس، از شهدا به عنوان افراد شاخص و قطب نمای سعادت ملت ایران در حال تجلیل هستیم و مراسم تجلیل از شهدا مجلس بالندگی ملت ایران است.

وی افزود: در طول جنگ جهانی دوم اردوگاه شرق به رهبری شوروی سابق و اردوگاه غرب به رهبری آمریکا درصدد نابودی انقلاب اسلامی بودند که با هوشیاری جانفشانی شهدا از قشرهای مختلف مانند قشر کارگری این توطئه آنها نقش برآب شد و درواقع سپاه و بسیج عاشورا و کربلا را تکرار کردند.

سردار معروفی تصریح کرد: در طول تاریخ اسلام و شیعیان، فقط در عاشورا برای حق طلبی قیام صورت گرفته است. و در دفاع مقدس نیز با تأسی از این واقعه ی عظیم در برابر شرق و غرب ایستادیم و به مدد الهی به موفقیتی چشمگیر دست یافتیم.

وی اظهار داشت:هوشمندی ملت ایران از هر قوم و حزب و قشر و سلیقه ای، نیروی‌های مسلح کارآمد و قوی و وجود رهبری هوشمند و مدبر باعث شده که دشمن جرات حمله نظامی به ایران را نداشته باشد هرچند دشمن در نبرد خود به دنبال تصرف قلب، ذهن، افکار و تصرف شجاعت ایرانیان است.

وی در پایان با اشاره به خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس نقش بسیج را در پیشرفت های ایران در عرصه های مختلف "بی بدیل" قلمداد کرد.

همچنین دکتر حمید رضا اله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور نیز در این مراسم ضمن تقدیر از میزبانی شایسته استان ایلام در برگزاری همایش شهدای کارگری در استان ایلام، امنیت پایدار ایران اسلامی را از برکات جان‌ نثاری و جانفشانی خون شهدا در طبقات و اقشار مختلف خاصه جامعه کارگری دانست و اظهار کرد: نظامی که با رمز ولایت و شهادت بیمه شده است از تهدیدات در سطوح مختلف مصون و در امان خواهد بود.

وی افزود :جامعه شهادت طلب کارگری با تقدیم ۱۴۰۰۰ شهید سرافراز در سال‌های جبهه و جنگ در صفوف اول حراست از مرزها و تامین امنیت کشور در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی درخشید و نامی نیک از خود بر جای گذاشت.

اله بداشتی ادامه داد: امروزه با تغییر کاربری جنگ و تبدیل آن از نظامی به فرهنگی و اقتصادی، این جامعه در جنگ اقتصادی و عرصه تولید با روحیه و تفکر بسیجی، مشق خدمت به کشور ایران را نگارش می‌کند و روند تقویت و بالندگی روز افزون کشور در سطوح مختلف را فزونی تر از هر زمانی ساخته است.

وی در پایان اظهار داشت: امروز و در این مکان مقدس جامعه کارگری مجدداً متعهد می شود که با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود خویش بالاخص ظرفیت گروه های جهادی که در استان ایلام حقیقتآ در کنگره اربعین فعالیتی صادقانه داشتند نسبت به آموزش توانمندسازی و رفع موانع تولید و توسعه و تثبیت خانواده عظیم تولید، جهادگونه و ایثارگرانه عمل نماید.

ارسال نظرات