باحضور سردار غیاثی برگزار شد

جلسه کنگره ملی ۲۴۰۰ شهید شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در جلسه هماهنگی کنگره ملی ۲۴۰۰ شهید شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان با اشاره به مشخص بودن جایگاه و ساختار کنگره گفت: لازم است ما در کنار اقدامات کمی، اقدام های کیفی و ماندگار را نیز مدنظر خود قرار دهیم.
کد خبر: ۹۴۷۴۲۴۸
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی؛ سردار سرتیپ سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در جلسه کنگره ملی ۲۴۰۰ شهید شهرستان های نیشابور و فیروزه و زبرخان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت و با اشاره به اهمیت کنگره ملی ۲۴۰۰ شهید شهرستان های نیشابور گفت: تایید ابتدایی این کنگره توسط مقام معظم رهبری باید انجام شود و با توجه به اینکه معظم له اشراف کامل به استان خراسان رضوی و به ویژه ظرفیت های نخبگانی و تمدنی شهرستان نیشابور دارند ، انتظار بیشتری دارند. 

 

سردار غیاثی افزود: در خراسان رضوی ۵ شهرستان به غیر از مشهد مقدس کنگره بالای هزار نفر شهید دارند و شهرستان نیشابور 2400 شهید دارد که این سهم بسیار بالایی است. لذا لازمه که حمایت شود و از اولویت های کاری خود منظور بکنند.

 

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با اشاره به اینکه باید این کنگره در شان و جایگاه شهرستان نیشابور برگزار شود گفت: جایگاه و ساختار کنگره مشخص است و لازم است ما در کنار اقدامات کمی، اقدامات کیفی و ماندگار را نیز مدنظر خود قرار بدهیم و بیشتر به این موضوع بپردازیم. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار