خبرهای داغ:

پخش نخستین فیلم کوتاه با موضوع شهدای حرم شاهچراغ (ع)

نخستین فیلم کوتاه داستانی ساخته شده با موضوع شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۲۷۳
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، نخستین فیلم کوتاه داستانی تولید شده با موضوع شهدای حرم حضرت شاهچراغ(ع) و شهید «مجتبی ندیمی» و دیگر شهدای حرم امروز، ۱۲ آذرماه ساعت ۱۷:۲۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این فیلم تهیه شده در سازمان فرهنگی شهرداری شیراز و با همکاری مؤسسه مصاف، به نویسندگی و کارگردانی امین گودرزی‌پور و بر اساس خاطره خانواده شهید ندیمی تولید شده است که البته باقی منابع نیز تحقیق مطالعاتی و میدانی بوده است. همچنین فیلم مذکور به حواشی اتفاقات و اغتشاشات اخیر در جامعه نیز گذری می‌اندازد.

کاوه سماک‌باشی، بازیگر اصلی این فیلم کوتاه داستانی است و هنرمندانی همچون سیاوش صفری‌نژاد، محمد رعیتی، فرشاد بزمی، ریحانه عیسوی، محمدتقی نگهداری و ایمان ادراکی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

تهیه‌کننده این اثر، سیداحمد هاشمی و دستیار کارگردان آن کیانا شاه‌سیاه هستند؛ همچنین علیرضا دهقانی مدیر فیلمبرداری، میثم مرادی مدیر تولید، یوسف بخشایش تدوینگر و صداگذار، فرشاد تندنویس و ترمه رفیعی طراح گریم و امیرحسین هوشمند صدابردار و علیرضا خرسندی عکاس این فیلم داستانی بوده‌اند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار