خبرهای داغ:
فرماندار آبادان:

تمهیدات لازم برای انتقال پیکرهای مطهر شهدا از آبراه اروند پیش بینی شده است

عباسپورگفت: امکانات و تمهیدات لازم برای استقبال شایسته از پیکرهای پاک و مطهر ۱۰۰ شهید دوران دفاع مقدس از طریق مرز آبی اروند در آبادان فراهم شده است.
کد خبر: ۹۴۷۴۹۹۸
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

احسان عباسپور چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: پیکرهای پاک و مطهر ۱۰۰ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس ساعت ۱۰ صبح فردا پنجشنبه از مسیر آبراه بین المللی اروندرود وارد بندر آبادان می شود.

وی به آماده سازی یک اسکله از اسکله‌های بندر آبادان برای ورود پیکرهای شهدا اشاره کرد و بیان داشت: شناور و یدک کش انتقال پیکر شهدا و شناور ناجی ۱۷ با هدف افزایش سطح آمادگی امداد و نجات از سوی بندر آبادان آماده شده است.

عباسپور ضمن دعوت از مردم شهیدپور آبادان برای حضور در مراسم استقبال از پیکرهای شهدا گفت: مراسم وداع با شهدا پنجشنبه شب در مصلای جمعه آبادان برگزار می شود.

به گفته فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح پیکرهای پاک این شهیدان والامقام در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در محدوده استان‌های میسان و بصره در جنوب شرق عراق کشف شده است.

سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد باقرزاده گفت:پیکرهای این شهدا مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج، بیت المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال ۶۷ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها