خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز:

در اغتشاشات اخیر، شاهد حمایت بیش از ۴۰ کشور، و فعالیت ۱۳ سرویس جاسوسی از کشور‌های بیگانه بودیم

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت: در این اغتشاشات شاهد فعالیت ۱۳ سرویس جاسوسی از کشور‌های بیگانه بودیم و علاوه برآن بیش از ۴۰ کشور نیز از اغتشاشات حمایت کردند که این موضوع نشان دهنده فعالیت گسترده و وسیع دشمن بود.
کد خبر: ۹۴۷۶۲۶۰
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در مراسمي با قدرداني از تلاش هاي سه ساله سرهنگ پاسدار جواد اميري فرمانده پيشين، سرگرد پاسدار مهدي بابايي به عنوان فرمانده جديد حوزه مقامت بسيج كارگري سپاه ناحيه بقيه الله (عج)شيراز معرفي شد. 

سرهنگ مجید علیپور فرمانده سپاه ناحيه بقيه الله (عج)شيراز در اين مراسم  با بيان اينكه ريشه همه دشمني ها با نظام اسلامي در اين است كه ماموفق شديم در سايه پيروزي انقلاب،حكومت اسلامي تشكيل دهيم گفت: اين دشمني ها از ابتداي انقلاب شكوهمند اسلامي وجود داشته و در آينده نيز تداوم دارد.

سرهنگ علي پور با اشاره به اغتشاشات و حوادث اخير در كشور گفت: در  اين حوادث،حجم سرمايه گذاري عظيم و جبهه وسيعي كه توسط دشمنان ايجاد شد به اندازه اي بود كه براي فروپاشي تعداد زيادي از كشورها كافي بود .

وي افزود: در اين اغتشاشات شاهد فعاليت 13سرويس جاسوسي از كشورهاي بيگانه  بوديم و علاوه برآن بيش از 40كشور نيز از  اغتشاشات حمايت كردند كه اين موضوع نشان دهنده فعاليت گسترده و وسيع دشمن بود.

 فرمانده سپاه ناحيه بقيه الله (عج)شيرا با اشاره به طرح موضوع جهاد تبين توسط مقام معظم رهبري ، افزود: امروز تبيين در تمام عرصه نياز كشور است و نبايد از اين امر مهم غافل بود.

وي با بيان اينكه دشمن در رسانه و فضاي مجازي به دنبال ايجاد ترديد و تشكيك در اعتقادات مردم است، گفت: بزرگنمايي ضعف ها و مشكلات و تعميم دادن آن به تمامي امور كشور و نيز كتمان توفيقات نظام منكر شدن فعاليت ها از ديگر كاركردهاي دشمن در فضاي رسانه و مجازي است. 

وی گفت: اين رسانه ها فقط در 45روز ابتدايي ،38هزار دروغ منتشر كردند و 55درصد از اخبار مكتوب آنها برپايه دروغ منتر شد كه اين موضوع براي تحريك جامعه بويژه جوانان براي ايجاد آشوب  بود كه در نهايت نيز هدفشان تجزيه ايران اسلامي بود.

فرمانده سپاه ناحيه بقيه الله (عج)شيراز با انتقاد از اينكه در موضوع فضاي مجازي قانون و ضابطه اي نداريم، تصریح کرد: در تمام كشورهاي دنيا چنين چيزي وجود ندارد كه هركسي هر چيزي بخواهد انتشار دهد و ما شاهد سخت گيرانه ترين قوانين در كشورهايي نظير آمريكا در موضوع فضاي مجازي هستيم . 

وی ادامه داد: حوادث اخير در كشور نشان داد كه ما بايد موضوع  تبيين  را بصورت جدي دنبال كنيم و توفيقات را براي مردم و جوانان بازگو و روحيه اميد را كه واقعيت جامعه ما است زنده نگهداريم و اجازه ندهيم دشمن در حوزه ياس و نااميدي جامعه فعاليت كند.

سرهنگ علي پور با اشاره به اهميت فعاليت هاي حوزه مقاومت بسيج كارگري در بخش توليد و صنعت گفت: فعالان توليدي و صنعتي در خط مقدم جبهه اقتصادي قراردارند و ما نيز بعنوان خدمتگزاران به مردم از تمام ظرفيت ها براي گره گشايي از واحدهاي صنعتي و رفع مشكلات استفاده مي كنيم.

وي در پايان از تلاش هاي سرهنگ پاسدار جواد اميري در مدت مسوليت خود در حوزه بسيج كارگري تقدير و براي سرگرد بابايي آرزوي توفيق كرد.

در ادامه اين مراسم، سرهنگ پاسدار نوشاد نادری منش مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس نيز با اشاره به ظرفيت ها و توانمندي هاي كارخانجات و واحد هاي توليدي و صنعتي استان فارس گفت: ما در استان كارگاه ها و كارخانجاتي داريم كه معناي واقعي اقتصاد مقاومتي را تحقق بخشيده اند و موفق شده اند كشور را در تامين بسياري از قطعات و تجهيزاتي كه ما در واردات آنها تحريم هستيم خودكفا كنند و اين مايه دلگرمي ما است.

وي افزود: در همين راستا نيز درحال برنامه ريزي جشنواره اعطاي نشان اقتصاد مقاومتي به واحدهاي برگزيده استان هستيم كه ان شالله اين جشنواره را در ماه هاي آينده برگزار مي كنيم.  

سرهنگ نادري منش با اشاره به تفاهم اوليه شركت شهرك هاي صنعتي و اداه كل تعاون ،كار و رفاه اجتماعي از راه اندازي مركز مشاوره رايگان براي كارگران و فعالان توليدي در کارخانجات مستقر در شهرك صنعتي بزرگ شيراز خبر داد و گفت: راه اندازي اين مركز بستر مناسبي براي جلوگيري از آسيب هاي اجتماعي و فعاليت در مسير تندرستي و سلامت كارگران فراهم مي شود.

وي، تبيين پيشرفت ها، ظرفيت ها و توانمندي هاي كاخانجات و واحد هاي توليدي و صنعتي استان در رسانه ها در قالب اجراي طرح در مسير پيشرفت و اجراي طرح پدافند غير عامل در كارخانجات را از ديگر برنامه هاي سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس بيان كرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها