حجت الاسلام رجبی در گفتگو با خبرنگار بسیج:

تبیین اصل ولایت مداری نقطه ثقل ایام فاطمیه / پناهده شدن عده سلبریتی در آغوش دشمن اوج حقارت و ذلالتشان را نشان داد

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزیگفت: دشمنان و نوچه های سیاسی و فرقه ای آنان در فتنه اخیر نشان دادند که با ارائه محتوای غلط و انحرافی و دست آوریز کردن عناصر خود همچون سلبریتی ها و برخی چهره ها به دنبال سست کردن پایه های اعتقادی جامعه و مردم هستند که خوابی با تعبیر غلط بود
کد خبر: ۹۴۷۷۶۰۳
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

حجت الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت:ایام فاطمییه و عزاداری ها و سوگواری ها در ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) ایجاب می کند ویژگی های برجسته و سیره عملی آن حضرت برای عموم به ویژه بانوان جامعه اسلامی تبیین و روایت شود.

وی افزود: اصل ولایت مداری و ولایت پذیری از خصایص و سیره عملی حضرت فاطمه الزهرا (س) بود که مظلومیت ایشان و امام زمان خود در آن دوره تاریخی را بیشتر نمایان و مشخص می سازند که ایشان به تنهایی مثل یک امت پشتیبان امام و ولی زمان خود بود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی گفت:دشمن تلاش می کند این الگو ها را از بانوان ما به ویژه نسل جدید دور نماید ،ویژگی هایی بی نظیر همچون دین مداری، ولایت پذیری، عفت، همسرداری، فرزند شایسته داشتن ،همه به مانند یک بسته کامل برای راهی روشن است که می تواند جامعه را به سمت صلاح و سعادت پیش برود.

حجت الاسلام ابوالفضل رجبی خاطر نشان کرد:باید تلاش کرد سیره زندگانی ائمه اطهار به شکل کاربردی و صحیح برای جامعه تبیین شود و یقینا دشمن از این موضوع ناخشنود بوده و سعی می کند در مقابل این اقدام به هر طریقی بایستد.

وی عنوان کرد: فتنه اخیر نشان داد دشمنان از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند حمله به مقدسات و تخریب پایه های اعتقادات مردم حربه جدی دشمنان بود که با تمام ظرفیت به میدان آمدند اینکه می بینیم عده ای که هنوز قراردادشان و منافع مالی شان از نظام اسلامی تامین می شود چشم خود را به روی خواسته های مردم می بندند و در نهایت پناهنده در آغوش دشمن می شوند یعنی دشمن با دقت هدف گیری می کند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی بیان کرد:عده ای با تحریک عواطف پاک مردم به دنبال ناامنی و آشوب بودند برهم زدن امنیت جامعه و شاد کردن دشمن چه قیمتی می تواند داشته باشد که این خود فروختگان حاضر به چنین کاری شدند پس بدانند در پیشگاه مردم لقبی جز وطن فروش ندارند.

حجت الاسلام رجبی تصریح کرد:دولت در شرایط کنونی بایستی تمام تلاش خودش را برای مدیریت بخش های مختلف به ویژه اقتصادی به کار بگیرد و بی شک بسیج به عنوان کی بازوی قو برای مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

ارسال نظرات