فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

شهدا همواره عامل وحدت و نورانیت در جامعه بودند

سردار محسن کریمی گفت:جریان عظیم کنگره شهدای استان مرکزی با دستاوردهای مختلف آغازی برای کارهای بزرگ و بهره گیری از اقیانوس معارف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است
کد خبر: ۹۴۷۸۵۲۹
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در قرارگاه تخصصی جهاد تبیین ستاد کنگره شهدای استان مرکزی اظهار داشت: از یکسال گذشته و با توجه به اهمیت فریضه مهم و قطعی جهاد تبیین در برابر توطئه های دشمن در جنگ شناختی ستاد کنگره شهدای استان مرکزی در راستای فعالیت های تبیینی و تبلیغی خود قرارگاه تخصصی جهاد تبیین را راه اندازی کرد و همه ظرفیت ها، توانمندی ها و تجربیات در این قرارگاه پای کار آورده شد.

وی افزود: خوشبختانه عملکرد ستاد کنگره شهدای استان مرکزی از ۷ سال گذشته در حوزه های مختلف محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی و پژوهشی، هنری و تبلیغاتی، زیرساختی و عمرانی و حمایتی درخشان است و امروز شاهد راه اندازی نهضت های متفاوت به برکت جریان کنگره در سطح استان هستیم.

سردار کریمی با بیان اینکه رویکرد تبیینی مهمترین محور فعالیتی ستاد کنگره شهدای استان مرکزی در طی ۷ سال گذشته است، گفت: در حوزه تبیین مبانی انقلاب اسلامی، اندیشه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، دفاع مقدس، مقاومت و تاریخ استان مرکزی در انقلاب و دفاع مقدس اقدامات قابل توجهی انجام شده که امروز این رویکرد در قالب قرارگاه تخصصی جهاد تبیین ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه قرارگاه تخصصی جهاد تببین یکی از مهمترین بسترها برای تحقق امر مقام معظم رهبری و تبيين، ترویج و ارائه ارزش‌های اسلامی و انقلابی و دفاع مقدس به جامعه مخاطب به ویژه نسل جوان و نوجوان است، افزود: مهمترین پشتوانه این قرارگاه الگوگیری از تجربیات و موفقیت های ستاد کنگره است و همانگونه که کنگره شهدای استان مرکزی به عنوان برترین کنگره در کشور شناخته شد و در بسیاری از حوزه ها به کشور الگو ارائه کرد قطعا با بهره گیری از تجربیات این قرارگاه می تواند به الگویی موفق در حوزه جهاد تبیین تبدیل شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی در حوزه های مختلف نمایشگاهی از ظرفیت ها و توانمندی های استان و مردم و خصوصا جوانان عزیز استان است که برای کاری بزرگ یک جریان قوی و مستمر را راه انداختند و جریان کنگره شهدای استان متعلق به مردم است که امروز شتابنده در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بر میدارد.

وی ادامه داد: جریان عظیم کنگره شهدای استان مرکزی با دستاوردهای مختلف آغازی برای کارهای بزرگ و بهره گیری از اقیانوس معارف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و همه وظیفه داریم امر مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه راه کنگره را با قوت ادامه دهیم و ما در ستاد کنگره شهدای استان در این مسیر استوار و مستحکم گام برمیداریم.

سردار کریمی با اشاره به تشییع شهدای گمنام در ایام فاطمیه و استقبال باشکوه مردم بیان کرد: در آستانه تشییع ۴۰۰ شهید والامقام در سطح کشور به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت زهرا(س) هستیم و امیدواریم نگاه متبرک حضرت زهرا(س) ، حضور نورانی شهدا و عنایات خاصه آنها و دعای خیر خانواده معظم شهدا موجب افزایش معنویت و خیرات در کشور شود و توطئه های دشمنان را بی اثر کند.

وی افزود: شهدا همواره عامل وحدت و نورانیت در جامعه بودند و حضورشان همیشه دارای خیرات و برکات فراروانی بوده و در این ایام استان مرکزی افتخار این میزبانی از ۵ شهید گمنام را دارد که طی این روزها در شهرستان های مختلف مورد استقبال باشکوه مردم قرار گرفته اند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به سالروز عملیات کربلای ۴ و تشییع باشکوه شهدای غواص گفت: همچنین این ایام سالروز حماسه غواصان خط شکن و سالروز شهادت شهدای مظلوم و حماسه‌ساز غواص در عملیات کربلای ۴ است که نام و یاد آن حماسه سازان که از آنها به عنوان ستارگان اروند و غواصان دریادل در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس یاد می شود را گرامی می داریم.

وی خاطر نشان کرد: قطعا الگوگیری از سیره و روش شهدای غواص می تواند ما را سربلند و پیروز از گزند و آسیب‌ها و توطئه های دشمنان در این جنگ سرنوشت ساز در امان نگه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار