خبرهای داغ:

برگزاری 7 تجمع بزرگ در شهرستان‌های آذربایجان غربی همزمان با دهه مقاومت

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همزمان با دهه مقاومت به عبارتی از 9 دی تا 19 دی همچنین به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی 7 تجمع بزرگ در شهرستان‌های آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۵۷۷
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۵

سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با بسیج از آذربایجان غربی، گفت: از 9 دی تا 19 دی به عنوان دهه مقاومت نام‌گذاری شده است، که این ایام با سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز مصادف است، دراین‌راستا 7 تجمع بزرگ و برنامه شاخص در 19 شهرستان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مدت 10 روز هفت تجمع بزرگ در 19 شهرستان آذربایجان غربی با همت اقشار 22 گانه بسیج با شعار «صدای ملت» برگزار خواهد شد، ادامه داد: تجمع بانوان بسیجی، تجمع عشایر با همت بسیج عشایر، تجمع دختران و پسران حاج قاسم با همت بسیج دانش‌آموزی، تجمع فرزندان شهدا و جانبازان، تجمع نیروهای مسلح و مردم، تجمع 9 دی عناوین این برنامه‌های شاخص و تدارک یافته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه در این ایام هر پایگاه مقاومت بسیج یک تجمع با عنوان «سرباز مردم» برگزار خواهد کرد، افزود: 13 دی ماه نیز یک همایش مردمی در حسینیه ثارالله ارومیه با حضور سخنران کشوری برگزار می‌شود.

کاظمی ضمن اشاره به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و ... همزمان با دهه مقاومت اشاره کرد و بیان داشت: این ایام بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، که نباید از آن غفلت ورزید و لازم است، فرماندهان پایگاه‌ها، روحانیان مساجد و فرهنگیان درراستای تبیین دستاوردهای نظام اهتمام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار