خبرهای داغ:
همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س)؛

دختران نوجوان شیرازی ۳ هزار سیب بهشتی را در مقتل شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ ع توزیع می‌کنند

همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) ۳ هزار سیب بهشتی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۸۷۷۳
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دختران نوجوان شیرازی ۳ هزار سیب بهشتی را در مقتل شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) توزیع می‌کنند.

برنامه تهیه و توزیع سیب بهشتی با استناد به روایتی از امام صادق (ع) که فرمودند: پيامبر (ص) دخترش زهرا (س) را بسيار مي‌بوسيد، روزي از ایشان علت را جویا شدند که فرمودند: «آرى! همان‌طور است كه مشاهده مي‌كنى، هنگامى كه مرا به آسمان‌ها بردند جبرئيل مرا داخل بهشت برد، چون نزديك درخت طوبى رسيديم جبرئيل سيبى از آن درخت برگرفت و به من داد، در اثر خوردن آن سيب بود كه دخترم به وجود آمد، اكنون هرگاه ميل بهشت داشته باشم فاطمه را مي‌بوسم، و از وى بوى بهشت و شجره طوبى را استشمام مي‌كنم« قمى، على بن ابراهيم، تفسير القمى، ج ۱، ص ۲۲، قم، دار الكتاب، چاپ چهارم، ۱۳۶۷ش» برگزار می شود.

بر این اساس بسته بندی ۳ هزار سیب عصر روز دوشنبه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) توسط دانش آموزان و مربیان موسسه نشر فرهنگ شهادت و خدام نوجوان حرم مطهر انجام خواهد شد.

این تعداد سیب شب شهادت حضرت زهرا (س) همزمان با مراسم عزاداری در محل شبستان امام خمینی (ره) و مقتل شهدای حادثه تروریستی اخیر حرم‌مطهر شاهچراغ ع توزیع خواهد شد.

گفتنی است این برنامه با همکاری قرارگاه اوج و واحد خدام نوجوان حرم حضرت شاهچراغ(ع) انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار