خبرهای داغ:
برگزیده جشنواره اسوه از قروه در گفت‌وگو با بسیج مطرح کرد؛

تشویق جوانان به حفظ سلامتی با تجهیز مسجد به لوازم ورزشی/خدمات مشاوره‌ای و تحصیلی رایگان برای ساکنین شهرستان

علیرضا هاشمی فرمانده پایگاه مقاومت بلال ناحیه شهید چمران سپاه بیت‌المقدس کردستان، خدمات جهادی این پایگاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۴۷۹۱۷۸
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

تشویق جوانان به سلامتی با تجهیز مسجد به لوازم ورزشی/خدمات مشاوره‌ای و تحصیلی رایگان برای ساکنین شهرستان

علیرضا هاشمی فرمانده پایگاه اسوه بلال از شهرستان قروه کردستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدامات این پایگاه اظهار کرد: پایگاه بلال به لحاظ تعداد نیروی انسانی، اعضای خوبی را برای منطقه داشته است. ما نزدیک به ۲۰۰ نفر عضو ثابت و فعال داریم که هر هفته برای آن‌ها جلسات حلقه صالحین، اردو‌های جهادی و جلسات جهاد تبیین برگزاری می‌کنیم.  

وی با اشاره به اقدامات این پایگاه برای مقابله با اعتیاد جوانان، گفت: در محدوده‌های مرکزنشین شهرستان قروه، گرایش به اعتیاد در جوانان و نوجوانان بالا رفته بود و برای اینکه آنها را به فضای مسجد کشانده و طعم کار جهادی و بسیجی را بچشانیم و در عین حال از دام اعتیاد مصون نگه داریم، لوازم ورزشی مجهزی را در مسجد راه‌اندازی کردیم که با استقبال خوبی از سمت جوانان مواجه شد.

هاشمی به راه‌اندازی مراکز مشاوره تحصیلی در شهرستان قروه توسط بسیجیان پایگاه بلال اشاره کرد و گفت: در شهرستان قروه مراکز مشاوره تحصیلی فعال نبودند و به همین دلیل، ما کارگاه مشاوره و انتخاب رشته کامل راه‌اندازی کردیم تا همه‌ بتوانند خدمات مشاوره‌ای و تحصیلی رایگان دریافت کنند. 

وی مطرح کرد: در اغتشاشات و حوادث اخیر، یکی از پایگاه‌های شهرستان مورد هجوم وحشیانه اغتشاشگران قرار گرفته بود و دچار آتش‌سوزی شده بود که بسیجی ها‌ی پایگاه ما در قالب اردوی جهادی این پایگاه را بازسازی کردند.

ت-۹۶۰۶

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار