خبرهای داغ:
آیت الله موسوی اصفهانی:

تقابل بین حق و باطل همواره وجود داشته است

همدان-نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری: تقابل بین حق و باطل همواره وجود داشته است.
کد خبر: ۹۴۷۹۲۷۷
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در جمع نیروهای کادر و وظیفه سپاه ناحیه همدان با اشاره به آیه تطهیر اظهار کرد: منظور از اهل بیت(ع) در این آیه شریفه پنج تن آل عبا هستند که احادیث زیادی از شیعیان اهل سنت به آن اشاره دارد.

وی با اشاره به جریانات اخیر گفت: اگر در این زمانه عمامه‌ای را از سر روحانیون انداختند یا چادری را از سر خواهری کشیدند نباید فکر کنیم که دیگر اسلام تمام شده است بلکه این یک نوع تقابل بین حق و باطل است که همواره وجود داشته است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انسان در طول زندگی به طرق مختلف امتحان می‌شود و مهم این است که از این امتحانات سربلند بیرون آید، حضرت زهرای مرضیه(س) در طول عمر کوتاه خویش مورد امتحانات زیادی قرار گرفت و تا پای جان از ولایت دفاع کرد.

وی با اشاره به حدیث شریف «فاطمه بضعه منی» گفت: پیامبر اکرم(ص) و دختر ایشان دو روح در یک کالبد بودند بنابراین آیا به خانه‌ای که حضرت زهرا (س) در آن قرار داشت باید چنین جسارتی انجام می‌شد.

موسوی اصفهانی در پایان خاطرنشان کرد: پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) بعد از نزول آیه تطهیر هر روز در مقابل خانه حضرت زهرا (س) می‌ایستادند و به آنان خانه سلام می‌دادند در واقع ایشان می‌خواستند برای حوادثی که بعد از خود اتفاق می‌افتد با مردم آن زمان اتمام حجت کنند‌.

ارسال نظرات