در نشست خبری مسئولان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی مطرح شد:

جشنواره غنچه های اُمید پس از 3 سال وقفه جانی دوباره می گیرد/رقابت ۶ هزار کودک در پنجمين رویداد بزرگ فرهنگی کودک در مشهد

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی از برگزاری پنجمين جشنواره غنچه‌های امید و رقابت ۶ هزار کودک با هدف آشنایی کودکان با مناسبت‌های ملی و مذهبی، آموزه‌های انقلابی، تقویت مهارت‌های اجتماعی مهد و فضای مجازی... طی سه روز در اواخر بهمن ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۹۳۸۳
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۹


به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی
، رؤیا حیدرزاده، مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی در نشست خبری پنجمين جشنواره غنچه‌های امید در مشهد گفت: در جشنواره هاي فرهنگي کمتر به موضوع کودک و نونهالان توجه و سرمایه گذاری شده است.

وي افزود: در حوزه کودکان مسائل متعدد داریم و دستگاه‌های متولی باید نگاه ویژه ای نسبت به برنامه ریزی در این حوزه آینده سازان کشور صورت دهند.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی با بيان اينكه اصل رکن تربیتی، خانواده است و رکن بعدی جایگاه های آموزشی و پرورشی در سطح جامعه است اظهار كرد: بسیج جامعه زنان دارای نگاه تربیتی در حوزه کودک و نونهالان است تا منجر به اتفاق هنری در سطح استان شود.

وي افزود: پنجمين جشنواره غنچه‌های امید به عنوان رویداد فرهنگی در سطح استان باعث تحرک و پویایی مهدهای کودک و کانون های حوزه کودکان می‌شود.

حیدرزاده ضمن اشاره به اين مطلب كه ارتقا و کمک به مهارت های مربیان و والدین با محوریت تربیت کودک در این رویداد فرهنگی دخیل است تصريح كرد: علاوه بر انتقال تجربه بین مهدهای کودک در این شبکه، به‌واسطه این فرصت کشف استعدادهای نونهال صورت می‌گیرد و فرد را در ظهور و بروز استعدادها مشارکت خواهند داد.

وي افزود: در پنجمين جشنواره غنچه‌های امید (1401) طي سه روز کودکان در اواخر بهمن ماه سال جاری با هدف آشنایی کودکان با مناسبت های ملی و مذهبی و آموزه های انقلابی و همچنین تقویت مهارت‌های اجتماعی، فرهنگي شهروندي، سبك زندگي رضوي و ایجاد زنجیره ارتباطی در فضای خانواده، مهد و فضای مجازی رقابت می کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی با اعلام اینکه مهلت ثبت نام در این جشنواره تا بیستم دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت خاطرنشان كرد: گفتني است در مشهد حدود هزار مهد کودک و مهد قرآنی است و مجموعاً در سطح استان خراسان رضوی این عدد به ۱۵۰۰ مهد می‌رسد.

حضور ۶ هزار کودک در پنجمین جشنواره غنچه های امید

مدیر اجرایی پنجمین جشنواره غنچه‌های امید نیز در این نشست گفت: حضور افزون بر ۶ هزار نونهال و کودک در پنجمین جشنواره غنچه های امید پیش بینی شده است.

وجهیه رفائی زمان برگزاری این جشنواره را هفته پایانی بهمن اعلام و تصریح کرد: علاقمندان تا ۲۰ دی ماه فرصت دارند در یکی از محورهای ۱۲ گانه پنجمین جشنواره غنچه های امید ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: افتتاحیه این جشنواره در اواخر بهمن ماه آغاز و آیین اختتامیه آن نیز اسفندماه همزمان با نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

چهارمین جشنواره غنچه های امید در سال ۱۳۹۸ برگزار شد که به دلیل شرایط کرونایی پس از سه سال امسال شاهد برپایی پنجمین دوره آن هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار