مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر تاکید کرد

لزوم رعایت دقت در بکارگیری مسئولین

مسئول مجمع رهروان امر به معروف استان بوشهر در نشست تفاهم، تعامل و هم‌اندیشی در خصوص ناهنجاری‌های پیشروی شهرستان بوشهر با ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان بر لزوم رعایت دقت در بکارگیری مسئولین تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۷۹۸۸۱
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ خضر فقیه در این نشست با اشاره به حل مشکلات اساسی جوانان در جامعه افزود: شایسته است مسئولین با تلاش و مجاهدت خود بتوانند مسائل و دغدغه های اصلی جوانان کشور را هرچه زودتر با ایجاد بستری امن برای آنها از نظر اشتغال، مسکن، بهداشت و فضای مجازی در جامعه برطرف کنند.

شایسته است در جانمایی مسئولین دقت بیشتری شود

وی با انتقاد به جانمایی اشتباه برخی از مسئولین در کشور اظهار کرد: شایسته است در جانمایی مسئولین دقت بیشتری شود و با توجه به مردمی بودن و انقلابی بودن دولت آقای رئیسی مسئولان نالایق را هرچه زودتر از سمت خود برکنار کرده و با جایگزینی مسئولان لایق و انقلابی مشکلات کشور را هر چه زودتر برطرف کنند.

شایسته است در جانمایی مسئولین دقت بیشتری شود

این مسئول در پایان با اشاره به سه مقوله مهم مردم به مردم، مردم به دولت و دولت به مردم تصریح کرد: شایسته است سه مقوله مردم به مردم، مردم به دولت و دولت به مردم را دنبال کنیم و با آماده کردن بستر برای مردم توسط مسئولین اشتغال، مسکن و ازدواج برای جوانان کشور هرچه زودتر فراهم شود.
انتها پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار