نماینده مردم ساوه در مجلس:

ترویج حجاب باید از ادارات شروع شود

نماینده مردم ساوه در مجلس گفت: مسئله مواجهه با بدحجابی باید عاقلانه و از ادارات شروع شود.
کد خبر: ۹۴۸۰۲۲۳
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ حجت الاسلام محمد سبزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه در نشست صمیمی با بسیج ادارات ساوه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان گفت: هر کجا روحیه بسیجی حاکم باشد، کارها پیش میرود؛ بسیج به دنبال منفعت طلبی نبوده و نیست.
وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی موظف به انجام وظیفه خود هستند، افزود: مردم به ما رأی دادند که از دین و انقلاب دفاع کنیم، اگر بخاطر رأی از انقلاب دفاع نکردیم این رأی بر ما حرام است.
سبزی با ابراز تاسف از اینکه برخی حراست های ادارات در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند، تصریح کرد: فساد باید مستند باشد، مسئله مواجهه با بدحجابی باید عاقلانه و از ادارات شروع شود.

تشکیل هیئت های اندیشه ورز و چاره جویی رفع مشکلات و معضلات اساسی ساوه
مجتبی خوشخو مسئول بسیج ادارات ساوه در این نشست صمیمی با بیان اینکه بسیج ادارات در حکمرانی شهرستان باید نقش آفرین باشد، گفت: طبق سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج، وظیفه کمک به تحقق دولت اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی بر دوش بسیج ادارات قرار گرفته است.
خوشخو افزود: در مبحث تکریم ارباب رجوع، ورودی مراجعات به ادارات نباید به ریزش سرمایه اجتماعی منجر شود.
وی ادامه داد: راه اندازی هیئت های اندیشه ورز در همه سطوح تصمیم گیری و تصمیم سازی شهرستان هم راستا با کشور بایستی اتفاق بیفتد و در خدمت حل مسائل نظام اداری قرار گیرد.
مسئول بسیج ادارات ساوه گفت: بسیج ادارات در حوزه تحول اداری با تشکیل هیئت های اندیشه ورز در راستای سندهای بالادستی بایستی نسبت به چاره اندیشی معضلاتی همچون بحران آب، مسکن و تامین سرپناه، مصرف بی رویه انرژی، ضرورت هایبازنشستگی، بهره وری نیروی انسانی، تحکیم خانواده و رشد جمعیت، عافیت طلبی و دوری گزینی کارمندان دولت و غیره چاره جویی کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اقامه نمازجماعت در ادارات و حضور رؤسای ادارات در این فریضه همراه با کارمندان در راستای ایجاد نگرش مثبت مردم به مسئولین است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار