نشست بصیرتی در پایگاه بسیج سرخه برگزار شد

به مناسبت حماسه شکوهمند 9 دی و سالگرد شهید سلیمانی نشست بصیرتی و تبیینی همراه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۰۴۸۱
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم بزرگداشت و بصیرت افزایی با سخنرانی و روضه خوانی زهرا مهدوی نژاد سرمربی حلقات صالحین پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.

مهدوی نژاد در جمع خواهران بسیجی اظهار کرد: استقامت ما نقطه ضعف دشمن است و عدم پایداری فکری برخی خوبان، عامل سکوت در فتنه است.

او در ادامه استقامت مردمی را عامل شکست فتنه و شرط ظهور را استقامت در راه ولایت دانست و گفت: رخدادهای تاریخی کشور شگفتی‌ساز، تاریخ‌ساز و تجلی‌ساز و روزهای خدایی است که در جای جای بعد از انقلاب وجود دارد؛ اتفاق‌هایی که سال‌های اخیر رخ داد، نه تنها قابل فراموشی نیست بلکه به حماسه‌های تاریخی تبدیل شده و حماسه ۹ دی نمونه الهام بخش و پر فروغ یکی از آنهاست.

سرمربی حلقات صالحین تصریح کرد: پدیده نوظهور جنگ ترکیبی، جنگی جهانی و ابعاد آن پر دامنه است و امروز آمریکا به کمک صهیونیست‌ها و جبهه شرک و کفر و نفاق در همه ابعاد همراه با شبکه‌سازی، ابعاد مختلفی را در جهت تجزیه کشور، کاهش قدرت منطقه‌ای و فروپاشی نظام دینی هدف قرار داده است ولی ایران اسلامی با هوشمندی دشمنان را در این جنگ شکست داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار