بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت تأمین پایدار انرژی استان مرکزی با توجه به برودت و همچنین آلودگی هوا و ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف بهینه انرژی فردا یکشنبه ۲۵ دی‌ماه کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان دورکار شدند.
کد خبر: ۹۴۸۳۵۰۵
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با توجه به ماندگاری برودت هوا و همچنین آلودگی هوا و ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف بهینه مصرف گاز در زمستان و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی، کارگروه مدیریت تأمین پایدار انرژی استان‌ مرکزی تصمیم گرفت، ادارات و مدارس را در روز یکشنبه 25 دی‌ماه 1401 تعطیل و فعالیت آنان را به صورت دورکار و غیرحضوری اعلام کند.

بر اساس تصمیم این کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان به‌استثنای دستگاه‌های خدمات رسان عمومی فعال در حوزه طرح زمستانی و مراکزی که دارای نوبت‌کاری و کشیک هستند با تشخیص مدیر واحد ذیربط دور کار خواهند بود.

بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها(دولتی و خصوصی) و شرکت‌های بیمه تجاری و بازرگانی فعالیت این واحدها نیز در روز یکشنبه 25 دی‌ماه دور کار بوده و شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز از ساعت 9 تا 13 به‌ صورت کشیک دایر هستند.

همچنین فردا 25 دی‌ماه، فعالیت مدارس استان مرکزی به‌صورت غیرحضوری است و با توجه به فصل امتحانات فعالیت مراکز دانشگاهی با نظر رئیس دانشگاه ذی ربط خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات