فرمانده سپاه ناحیه سرخه از دو تن از فرماندهان پایگاه تجلیل کرد

سرهنگ ادهم با هدف قدردانی از زحمات و تلاش های های بی شائبه فرماندهان پایگاه مقاومت با دوتن از آن ها دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۶۱
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با هدف قدردانی از زحمات و تلاش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج روستایی و شهری با دو تن از آن ها دیدار و گفتگو کرد.

در این برنامه فرمانده سپاه ناحیه در منزل فاطمه محمودی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر و خاتون ابراهیمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه حضور یافت.

سرهنگ ادهم در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های بسیار بسیجیان و همراهی خانواده های آنان اظهار کرد: پایگاه های مقاومت بسیج با کمک و همراهی مردم، از ابتدای پیروزی انقلاب نقش بسیار مهم و بی بدیلی در تثبیت، پیش برندگی و پیش روندگی انقلاب در همه موضوعات ایفا کرده است.

او افزود: بی شک نقش فرماندهان پایگاه‌ها در موفقیت و افزایش خدمات‌رسانی بسیج  به مردم برکسی پوشیده نیست و در این زمینه فرماندهان بسیجی با قبول این مسئولیت ها، شکوفایی و احیاء دوباره پایگاه ها را رقم زده‌اند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: باید دست در دست هم دهیم تا تفکر ناب بسیجی را که از دستورات امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی است در تمامی محلات نهادینه ساخته و گسترش دهیم.

لازم به ذکر است در خاتمه هدیه ای از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین توسط فرمانده سپاه ناحیه به این فرماندهان اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار