فرمانده سپاه ناحیه سرخه از دو تن از فرماندهان پایگاه تجلیل کرد

سرهنگ ادهم با هدف قدردانی از زحمات و تلاش های های بی شائبه فرماندهان پایگاه مقاومت با دوتن از آن ها دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۶۱
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با هدف قدردانی از زحمات و تلاش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج روستایی و شهری با دو تن از آن ها دیدار و گفتگو کرد.

در این برنامه فرمانده سپاه ناحیه در منزل فاطمه محمودی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر و خاتون ابراهیمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه حضور یافت.

سرهنگ ادهم در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های بسیار بسیجیان و همراهی خانواده های آنان اظهار کرد: پایگاه های مقاومت بسیج با کمک و همراهی مردم، از ابتدای پیروزی انقلاب نقش بسیار مهم و بی بدیلی در تثبیت، پیش برندگی و پیش روندگی انقلاب در همه موضوعات ایفا کرده است.

او افزود: بی شک نقش فرماندهان پایگاه‌ها در موفقیت و افزایش خدمات‌رسانی بسیج  به مردم برکسی پوشیده نیست و در این زمینه فرماندهان بسیجی با قبول این مسئولیت ها، شکوفایی و احیاء دوباره پایگاه ها را رقم زده‌اند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: باید دست در دست هم دهیم تا تفکر ناب بسیجی را که از دستورات امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی است در تمامی محلات نهادینه ساخته و گسترش دهیم.

لازم به ذکر است در خاتمه هدیه ای از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین توسط فرمانده سپاه ناحیه به این فرماندهان اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار