ادارات استان مرکزی فردا دورکار شدند

بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت تأمین پایدار انرژی استان مرکزی با توجه به برودت هوا و ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف بهینه انرژی فردا چهارشنبه 28 دی‌ماه کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان دورکار شدند.
کد خبر: ۹۴۸۴۱۵۶
|
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با توجه به برودت هوا و ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف بهینه مصرف گاز در زمستان و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی، کارگروه مدیریت تأمین پایدار انرژی استان‌ مرکزی تصمیم گرفت، ادارات و مدارس را در روز چهارشنبه 28 دی‌ماه 1401 تعطیل و فعالیت آنان را به صورت دورکار و غیرحضوری اعلام کند.

براساس تصمیم این کارگروه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان به‌ استثنای دستگاه‌های خدمات رسان عمومی فعال در حوزه طرح زمستانی و مراکزی که دارای نوبت‌کاری و کشیک هستند، با تشخیص مدیر واحد ذیربط دور کار خواهند بود.

فعالیت بانک‌ها نیز بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها، بانک‌های دولتی و خصوصی و شرکت‌های بیمه (تجاری و بازرگانی) روز چهارشنبه دورکار هستند و شعب منتخب طبق اعلام این کمیسیون در این روز، از ساعت 9 تا 13 به صورت کشیک دایر است.

فعالیت تمام مدارس این استان نیز فردا به صورت غیرحضوری است و با توجه به فصل امتحانات، فعالیت مراکز دانشگاهی با نظر ریاست دانشگاه ذیربط است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات