خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان اسدآباد:

امروز اسدآباد یک کارگاه بزرگ عمرانی است

همدان-فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه امروز، اسدآباد یک کارگاه بزرگ عمرانی است، گفت: در ۷۶ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان پروژه‌های متعددی به ارزش ۷۲ میلیارد تومان در حال انجام است.
کد خبر: ۹۴۸۴۲۱۵
|
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین علی شرکایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اعتبارات سفر ریاست جمهوری به اسدآباد هشت برابر اعتبارات سالانه شهرستان است.

وی دانشکده علوم پزشکی را یک فرصت برای شهرستان بیان و تصریح کرد: ۱۹۴ میلیارد تومان نیز به این مرکز اختصاص یافته است که از این میزان ۵۵ میلیارد تومان به حوزه بهداشت، ۱۱۵ میلیارد به حوزه درمان و ۲۴میلیارد تومان نیز به بخش آموزشی اختصاص پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد از ۶ هزار و ۶۶۶ متر جدول‌گذاری، ۱۱ کیلومتر زیرسازی و ۷ هزار و ۸۴۵ تن آسفالت‌ریزی در مجموع به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان به همت بنیاد مسکن خبر داد و عنوان کرد: برای مجموعه راه‌های شهرستان خاصه گردنه، افزون بر ۷۷ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی با بیان اینکه امروز، اسدآباد یک کارگاه بزرگ عمرانی است، عنوان کرد: در ۷۶ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان پروژه‌های متعددی به ارزش ۷۲ میلیارد تومان در حال انجام است.

شرکایی درباره نهضت ملی مسکن نیز گفت: ۵۹ قطعه زمین تحویل متقاضیان شده و در آینده نزدیک نیز زمین‌های تعیین شده به صورت کامل در اختیار ۴ هزار و ۴۷۰ متقاضی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از برداشت ۷۰ هزار تن گندم خبر داد و بیان کرد: ۵۲۶ میلیارد تومان پول این محصول به کشاورزان پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد درباره وضعیت پزشکان شهر گفت: ۳۴ متخصص در اسدآباد فعال است و به زودی دو متخصص عفونی دیگر نیز به این تعداد اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: پس از سفر رییس تامین اجتماعی کشور شیفت کاری درمانگاه تامین در ظهرها نیز فعال شده و به زودی خدمات آن گسترده‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار