به همت کمیته تعالی خانواده و جوانی جمعیت شهرستان زرند

از مادران جوان ۵ فرزندی زرند تجلیل شد

در همایش بزرگ فرهنگ سازی خانواده و جوانی جمعیت شهرستان زرند از مادران جوان 5 فرزندی به جهت ترویج فرهنگ فرزندآوری وحمایت از طرح جوانی جمعیت با اهدای لوح تقدیر وهدایایی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۲۱۷
|
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: با حضور جمعی از مسئولین شهرستان زرند وبه همت کمیته تعالی خانواده و جوانی جمعیت شهرستان زرند از مادران جوان 5 فرزندی به جهت ترویج فرهنگ فرزندآوری وحمایت از طرح جوانی جمعیت با اهدای لوح تقدیر وهدایایی در سیمنا آزادی این شهر تجلیل شد.
در این مراسم سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند با بیان اینکه جایگاه زن در دین اسلام از ارزش والایی دارد بر اهمیت نقش مادری و ضرورت فرزندآوری تاکید کرد.
وی در این همایش با بیان اهمیت فرزندآوری و جایگاه مادر اظهار داشت: دین مبین اسلام با بیان ارزش واقعی زن، خانواده و اثر وجودی آن‌ها، حقوق خانواده و زن، با تمامی تفکرات جاهلانه مبارزه کرده است.
او با بیان اینکه اسلام به مقام زن و خانواده و رعایت عفت بانوان بسیار اهمیت می‌دهد، تصریح کرد: در جامعه اسلامی زن علاوه بر اینکه در جامعه حضوری پررنگ دارد از وظایف همسری و مادری خود نیز غافل نمی‌شود.
حسینی نژاد با تأکید بر اینکه اسلام نهاد خانواده را به عنوان کانون تربیتی افراد معرفی کرده است، عنوان کرد: در جامعه غربی بسیاری از داشته‌های زن از او گرفته شده در حالی که اسلام به جایگاه زنان بسیار احترام می‌گذارد.
در این همایش از مادران زیر چهل سال دارای پنج فرزند و یا بیشتر در زرند با اهدا هدایایی توسط فرماندار زرند، تجلیل شد.
در ابتدای این مراسم دکتر نوذر نخعی کار شناس جمعیت وخانواده دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص فرزند آوری وشکوه مادری مطالبی را بیان نمود.
لازم به ذکر است این مراسم به همت سپاه زرند، مرکز بهداشت، شهرداری، صنایع شهرستان، اداره ورزش وجوانان وفرمانداری برگزارگردید

ارسال نظرات