خبرهای داغ:

برگزاری ویژه برنامه جشن ولادت حضرت زهرا(س) به همت پایگاه نصیبه روستای زاغه

همدان-همزمان با هفته زن و بزرگداشت مقام مادر ویژه برنامه جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در امامزاده میر‌شمس‌الدین به همت پایگاه نصیبه روستای زاغه از توابع شهر بهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۲۶۳
|
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، به مناسبت گرامیداشت هفته زن و مقام مادر جشنی همراه با برنامه‌‌های متنوع و شاد از جمله اجرای سرود «رفیق شهیدم» به یاد حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی حجت الاسلام محمدی امام جماعت و خانم وجدانی مربی صالحین با حضور جمعی از بسیجیان به همت پایگاه نصیبه حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) روستای زاغه بهار در امامزاده میر‌شمس‌الدین برگزار شد.

امام جماعت روستای زاغه شهرستان بهار اظهار کرد: ما با شرکت در این مراسمات محبت و اردات خود را به معصومین(ع) بیان می‌کنیم.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) می‌فرمایند تنها حب اهل بیت کافی نیست و باید همراه با مودت باشد، افزود: مودت اهل بیت(ع) مهم‌تر است و ما باید دارایی‌های خود را با اهل بیت(ع) بسنجیم، اما متاسفانه امروزه توجه به مادیات است.

وی ادامه داد: ما با انجام کارهایی که امر شده باعث خوشحالی حضرت می‌شویم و با انجام کارهای نهی شده باعث غضب آن حضرت می‌شویم که غضب حضرت زهرا(س) با غضب خداوند برابر است.

امام جماعت روستای زاغه شهرستان بهار با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه یادآور شد: وظیفه ما امر به معروف و نهی از منکر است، اگر به این‌ها عمل نکنیم ما نیز با آنها همراه هستیم و باعث ترویج بی‌حجابی در جامعه می‌شویم.

در این مراسم به قید قرعه ۱۴ جایزه به نیت ۱۴ معصوم به شرکت کنندکان اهدا شد و از بسیجیان فعال تقدیر به عمل آمد.

برگزاری ویژه برنامه جشن ولادت حضرت زهرا(س) به همت پایگاه نصیبه روستای زاغه

برگزاری ویژه برنامه جشن ولادت حضرت زهرا(س) به همت پایگاه نصیبه روستای زاغه

انتهای پیام/

ارسال نظرات