خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

بانوان مهمترین عنصر پیشرفت جوامع هستند

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی گرزین گفت: زنان و دختران جوامع مهمترین و اثرگذار ترین عامل پیشرفت جوامع هستند.
کد خبر: ۹۴۸۵۸۰۷
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳

بانوان مهمترین عنصر پیشرفت جوامع هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در اجتماع دختران حاج قاسم که در گرگان برگرار شد، گفت: نقشی که بانوان و دختران در جامعه ایفا می‌کنند بسیار قوی تر و اثرگذار تر از نقش مردان جامعه است و این موضوع یکی از دلایل مهمی است که شیاطین عالم تلاش کردند از وجود زنان به عنوان نردبانی برای رسیدن به مقاصد شوم خود استفاده کنند زیرا می دانند زنان مهمترین عناصر پیشرفت هر جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: هر جامعه ای اگر خواهان رشد و پیشرفت باشد مهمترین عنصر آن بانوان هستند و اگر جامعه ای هم بخواهد به ذلت و تباهی برسد از مسیر سو استفاده از زنان آن جامعه به این هدف دست پیدا می کند.

گرزین با اشاره به اینکه در اجتماع حاج قاسم گرد هم جمع شدیم تا افق روشن پیشرو را ترسیم کرده و برای آن برنامه ریزی کنیم، ادامه داد: دختران حاج قاسم گرد هم آمدند تا اراده های خود را یکی کرده و دست در دست هم داده و اراده های خود را برای ساختن ایرانی قوی به کار گیرند.

وی افزود: ما در ۴۴ سال گذشته نقش موثر زنان در پیشرفت جامعه را تجربه کردیم پ دشمن از این تجربه موفق ما در هراس است و تلاش می کند تا این نقش مهم را از زنان بکیر اما به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

شایان ذکر است اجتماع دختران حاج قاسم این پیام را به دنیا مخابره می کند که دختران این سرزمین همواره آگاه، شجاع و اهل ایثار و فداکاری و اندیشه و ایستادن پای نظام هستند؛ دختران حاج قاسم می توانند با قدرت تمام اهداف بزرگ انقلاب اسلامی را رقم بزنند و این یک عهدی بین دختران حاج قاسم و سردار سلیمانی است‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها