افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۵ روستای شهرستان دهگلان همزمان با دهه مبارک فجر

رئیس شرکت گاز شهرستان دهگلان از افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۵ روستای شهرستان دهگلان همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۴۸۶۵۷۶
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

حامد خاطری رئیس شرکت گاز شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، به اقدامات و خدمات گازرسانی در سال جاری اشاره کرد و اظهارداشت: شرکت گاز شهرستان دهگلان در سال ۱۴۰۱ گازرسانی به ۵ روستای کوله‌بیان، بای‌تمر، محمدآباد خرزه، بایه و اردوگاه کریم آباد را به اتمام رسانده که به همت همکاران شرکت گاز در دهه مبارک فجر این طرح‌ها افتتاح خواهد شد.



به گفته وی لوله‌گذاری در این طرح‌ها به میزان هزار و ۳۰۰ متر و همراه با نصب ۸۹ علمک گاز و با هزینه بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان صورت گرفته است.



رئیس شرکت گاز شهرستان دهگلان نیز از گازرسانی به شهرک ویلاشهر دهگلان خبر داد و در ادامه عنوان داشت: کلنگ‌زنی این شهرک در هفته دولت سال جاری انجام شد که در دهه مبارک فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید و مردم این شهرک از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.



وی از لوله‌گذاری ۲ هزار متری همراه با نصب ۷ علمک گاز در این شهرک خبرداد و گفت: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال انجام شده است.


رئیس شرکت گاز خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از همشهریان محترم خواهشمندیم جهت جلوگیری از افت فشار و قطعی آن دمای رفاه ۲۱ _ ۱۸ درجه را رعایت کنند تا علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف گاز هزینه گازب‌های کمتری شامل خانوار‌ها گردد.



وی همچنین بیان داشت: پس از دریافت دستورالعمل، بلافاصله اصلاح قبوض گاز انجام خواهد گرفت لذا از همشهریان خواهشمندیم که برای اصلاح قبض گاز خود به شرکت گاز مراجعه نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات